Knokke-Heist - Valentijn vuurwerk

Torrr

VWC lid
Knokke-Heist - Valentijn vuurwerk 14-02-2013

Datum: 14-02-2013
Plaats: Knokke-heist
Land: België
Aanvang: 19:00 uur
Waar: Rubensplein! Let op dit is gewijzigde locatie
Wie : H.C. Pyrotechnics
Wat: Consumenten + proff

Meeting aanwezigen :

- Torrr
- Stefantvs
- Zwitsal

Valentijn@knokke-Heist: Valentijn vuurwerk met Champagne

14 februari, 2013, 19.00 - Op het strand, ter hoogte van het Rubensplein

Trek je liefste schat dicht tegen je aan en bewonder samen het prachtige vuurwerk. Een kleurrijk lichtspektakel voor jong en oud!

http://www.knokke-heist.info/mice/evenementen

Laatst bewerkt:
hier moet ik tog wel weer ff na toe met mijn vrouwtje!
Vorrig jaar lag er een dik pak sneeuw en had ik het verdomde kkkoud aan het strand.
maar de show maakt altijd veel goed!
De sfeer vind ik ook altijd gezellig.
dus ik ben der wel weer bij denk ik!

Nog nooit geweest maar heb er wel zin in om hier heen te gaan, hij staat in elk geval genoteerd :)

Vorig jaar ben ik hier ook weer geweest en er werd een geweldige show door HC Pyrotecnics neergezet! Omdat het nu doordeweeks valt twijfel ik om die kant op te gaan, aangezien het toch wel erg ver rijden is. Als ik kom, hoop ik wel dat het niet meer zo glad is bij de boulevard:p

Ik wil ook die kant op gaan met mijn vriendin, wel balen dat het doordeweeks is en we dan vrij moeten nemen van het werk. Is voor een goed doel zullen we maar zeggen:wink:

Weet iemand nog een goed/leuk hotel?

Hoeveel Inch word hier geschoten of werd er de afgelopen jaren geschoten?

Show ziet erop film goed uit!

deze show is meestal 6 inch en je kan er behoorlijk dicht op staan ook!
Hier nog de film van vorig jaar

Hoeveel Inch word hier geschoten of werd er de afgelopen jaren geschoten?

Show ziet erop film goed uit!

De laatste keer dat ik er was (2 jaar geleden) werd er veel met 6" geschoten en ik dacht ook een verdwaalde 8". Denk dat dit jaar max. 6" zal zijn.

Ik ga denk dit jaar ook weer proberen aanwezig te zijn, de reis zeker de moeite waard.

Edit:
Via Facebook even gevraagd en H.C. PYROTECHNICS schiet dit jaar weer de show. Ze zijn de show nog aan het ontwerpen en max. kaliber is 150mm.

Laatst bewerkt:
Vorig jaar ben ik hier ook weer geweest en er werd een geweldige show door HC Pyrotecnics neergezet! Omdat het nu doordeweeks valt twijfel ik om die kant op te gaan, aangezien het toch wel erg ver rijden is. Als ik kom, hoop ik wel dat het niet meer zo glad is bij de boulevard:p
en dat we niet zown iritante auto alarm voor onze snufferd hebben staan xD

Vorig jaar was het inderdaad super koud, maar je staat wel op een leuke plek. Wil zeker aanwezig zijn maar waarom op een doordeweekse dag??? Dat is echt balen

Denk dat deze ook maar mee pak , zo vast even ideeen op doen :angel::angel:

Als er mensen mee willen 2 plaatsen nog vrij van uit Arnhem!

Jojo

Ik vind het goed op 1 voorwaarde niet zagerijnig zijn:p

Neem even contact op via pm :angel:

Bij deze nog 1 plek vrij :)

Jojo

Heel jammer dat dit op een donderdag moet vallen. Elke dag was goed geweest echter zit ik elke donderdag al 4 uur in de auto en om daarna nog even naar Knokke toe te rijden... Dan maar verplicht uit eten!

Back
Bovenaan