Knalkoning Oss

Ook dit jaar gaat Knalkoning Oss weer knallen!

De grote collectie van ruim 200 artikelen Marijn, Vuurwerk24, de Kruiterij en Rubro in een mooie showroom zijn het komen bekijken waard!

Website voor 2012 net online gezet. Zijn er nog mee bezig, maar jullie kunnen vast meekijken.

Zo leveren wij dit jaar bijvoorbeeld meer dan 10 verschillende flowerbeds/showcases en hebben we Duits vuurwerk voor Duitse prijzen!

Bijna alle lijnen van Rubro zijn ook bij ons te krijgen. Veel variatie met leuke acties en hoge kortingen.

Hou onze site in de gaten voor de laatste info en pak in de voorverkoop het gratis vuurwerk mee!

www.knalkoning.nl

hebben jullie geen plaatjes of filmpjes van die street boxen ?
en zijn deze net als de 123 cake's ?
mooie site weer en goeie collectie ik kom zeker weer langs dit jaar

Webshop is open

Webshop is open

Vanaf heden kan er besteld worden via onze webshop!

Mocht je toch nog ergens tegen aanlopen, horen we het graag!

Plaatjes van de Street Collection zijn toegevoegd en staan hier ook elders op het forum.nFilmpjes volgen zo snel mogelijk.

Folder inmiddels ook thuis ontvangen en is inderdaad mooie folder.

Ook al even in de showroom geweest. Jammer dat nog niet alle dummy's binnen waren, maar zeker leuk om de winkel al even gezien te hebben. Mooi winkel en leuke mensen.

Ze gaan mij nog wel een aantal keer zien deze maand :D

En natuurlijk ook op de show van aanstaande zaterdag!

DRAMA....

Onze vuurwerkshow gaat niet door.

Helaas heeft de provincie ons op het laatste moment laten weten dat zij de vergunning niet gaan verlenen.
Hierdoor kunnen wij niet anders dan de geplande show annuleren.

De winkel blijft die avond, zaterdag 15 december 2012, gewoon open tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u daar wel de producten komen bekijken.

Wij vinden het, waarschijnlijk nog erger als jullie, vreselijk jammer dat de show niet door mag gaan.

Bedankt voor jullie enthousiaste reacties en onze excuses voor het ongemak.

Dat is zeker niet zo mooi. Jammer en zonde. Hoop dat de provincie een goede reden had en geen pietluttige:wink:

was weer super spul wat ik had dit jaar
alles geleverd van rubro wat ik besteld had
en alles stond al klaar voor me
de boxen werden naar mijn auto gedragen
super service

Dit jaar mijn bestelling hier gedaan. Had 6x Heavy Legend 16 shots en een prachtige Immortal Gold van Rubro. Toppertje. Gelukkig was de Immortal Gold nog op voorraad bij de Knalkoning. Ik zag dat die bij veel Rubro dealers hier op het forum was uitverkocht. Volgend jaar zit die weer in het assortiment en kom ik hem zeker weer hier bestellen, mits de prijs niet hoger wordt:). Wel jammer dat de New Moon uitverkocht was, maar dit was ook landelijk zo.

Knalkoning is voor mij de betere vuurwerkzaak in Oss. Voldoende personeel en je wordt vlot geholpen.

Knalkoning heeft vaak nog producten omdat ze altijd veel van inkopen.
Zelfs op de laatste dag hadden ze nog de Immortal Gold.
Sommige hebben hem dan nog wel op de site staan en dan kom je en zeggen ze
nee net op hebben wel een andere voor je
Ook als je bij knalkoning iets besteld in de voorbestelling dan krijg je
dat ook precies dat is een sterk punt bij Knalkoning

Jammer dat de Knalkoning niet kan concurreren qua prijs met de een aantal andere goede winkels in de regio zoals Orthen of Bredavuurwerk...
Verder vind ik De Knalkoning een goede winkel met een prima service!

ze geven wel mooi en echt vuurwerk weg in de voorverkoop alles van royal

en ze leveren tenminste wat je besteld dat doet orthen niet

en meesten producten zitten op de minimale verkoopprijs

Back
Bovenaan