Kick Ass [Uitloop]

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 229
Artikelnaam: Kick Ass!
Bruto Gewicht: 3,5 kg
Netto Kruitgewicht: 375 gr.
Aantal Schoten: 25 Schots
Effectomschrijving: 25 schots witte twinkelaars begeleid door rode dahlia”s, zilveren golven met rode twinkeling, groene twinkeling willow en golden crown met uitzinnige paarse regens. Allen met harde burstknallen! Let's kick some ass!
Tijdsduur: 20 sec.
Richtprijs: €39,95
Verpakkingseenheid: 6/1

229_kick_ass.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Gezien op de demo van Lesli vorige week (9 september te Best)
Het filmpje van Peter laat goed zien wat de cake doet, live vele malen beter natuurlijk want je staat er met je neus bovenop.

Persoonlijk vind ik dit een van de toppers uit deze nieuwe lijn.
In de productomschrijving van de catalogus staat overigens een fout. Deze cake duurt veel langer dan 20 seconden.
Ik vind hem mooi vanwege de diversiteit in effecten, met name als liefhebber van willows kom ik aan mijn trekken. En de burst bij deze cake was ook aardig hard.
En er zit een goede finale in.
Ik vindt het een aanrader. Prijs is wat aan de hoge kant voor een 375 grammer.

De effecten zijn erg mooi maar in mijn ogen zijn de effecten aan het begin van deze cake een beetje klein. Ik weet niet hoe dat in het echt is? Verder een erg mooie cake. :)

ben ik blij dat de lesli dealer 5 minuten lopen is:D
mooie cake met een lekkere diversiteit aan effecten
en de prijs is ook goed te noemen
staat erbij mn budget is toch al kapot:frusty:

Leuke cake. Ik zie alleen niet echt wat hier nou zo "pyro shopper" aan is, gezien de prijs die men er voor vraagt. Dit is toch een budget lijn?

Geweldig die kinderen op de achtergrond! "Je hebt toch ook vuurwerk van honderd euro? Er bestaat toch ook vuurwerk van honderd euro?" Ja, ... "zelfs van honderd duizend!"

Back
Bovenaan