Kerstfilms.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Zeer sfeerverhogend zijn ook altijd de kerstfilms.. vaak feel-goodmovies die bijdragen aan de fijne sfeer die om Kerst heen hangt.

Afgelopen jaar (toevallig in de dagen tussen kerst en oud en nieuw) voor het eerst Home Alone 1 en 2 gezien. Blijken best leuke kerstfilms te zijn haha

Afgelopen dagen heel wat oudere kerst gekeken zoals home alone 1,2,3,4, bad santa, jingle al the way en deck the halls heerlijk om de oude klassiekers weer te kijken

Voor nu nog wat te vroeg, maar heb wel echt zin om ze weer te kijken hoor. Ieder jaar weer kijken we zeker 25 kerstfilms. Heerlijk om in de stemming te komen. Er zijn zoveel mooie films gelukkig en elk jaar ook weer nieuwen.

Ja laatste jaren ineens verslaafd aan g er raakt. Zoetsappige kerstfilms. Ik ben officieel een ouwe sentimentele zak geworden :D

Ja laatste jaren ineens verslaafd aan g er raakt. Zoetsappige kerstfilms. Ik ben officieel een ouwe sentimentele zak geworden :D

Haha zal het daar aan liggen ja? Dan zal dat hier ook wel het geval zijn :idea:

The all time favorite, Ik kan er geen genoeg van krijgen en moet ze elke jaar zien (1 en 2 dan)

Home slome blijven geweldige films ja, die kan ik ook ieder jaar wel weer kijken. Vind de films vaak te zoetsappig, hoort erbij natuurlijk, maar na een paar films heb ik het wel gezien. Maar een stuk of 4/5 kijken wij er altijd wel.

Kan niet wachten tot het weer wat koeler wordt, dan ga ik er wel 1 kijken. Normaal wachten we nog wel even, maar kriebels zijn flink momenteel, dus kan een film ook wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan