Kapellen - pyromusical - 27-7-2009

RedBaron

Pyroworld
waar: Kapellen, belgie
tijdstip: 22:00
firma: Waarschijnlijk Hendrickx Fireworks
Max kaliber: 150MM

logo.jpg

Net als voorgaande jaren zal er ook dit jaar weer een Pyromusical worden geschoten. dit waarschijnlijk weer verzorgd door Hendrickx Fireworks. En dit voor de kermis. Het vuurwerk van vorig jaar kun je in *dit* topic nog eens terug lezen. En van het jaar daarvoor kun je *hier* nog eens terug lezen.

HenL_KAPELLEN_30-7-2007_029.JPG

IMG_0084.jpg

foto: © Thunderking
lichtenvoorde___kapellen_086__medium.jpg

lichtenvoorde___kapellen_073__medium.jpg

lichtenvoorde___kapellen_028__medium.jpg

Het is ieder jaar weer een feestje in Kapellen op het voetbalveld in het park waar dit wordt geschoten. Het is dan ook zeker een aanrader om bij te zijn!

Laatst bewerkt:
Mijn agenda raakt steeds voller voor deze zomer:devil:

Ik ga in iedergeval mijn best doen hier ook aanwezig te zijn! Lekker in de buurt in iedergeval:)

Edit: Toch niet.. Valt gelijk met DBK tijdens de Vurige maandagen in Oostende:angel:

Rembo

Laatst bewerkt:
wel interesant om een kijkje te nemen hier,

las in het oude topic dat er ook een showtje in Brecht was eind juli heeft iemand daar toevallig wat informatie over?

wel interesant om een kijkje te nemen hier,

las in het oude topic dat er ook een showtje in Brecht was eind juli heeft iemand daar toevallig wat informatie over?

ja, invergelijking maar erg klein. rij dan ff door naar Kapellen.. goed weer ontopic over deze show.

dubbel en dik aanwezig maar ik dacht dat dat samenviel met een ander vuurwerk dat ook zer de moete waard is alleen weet ik niet juist het welk... redbaron of iemand anders kan je het is nakijken??? groetjes

Hmz.. ben hier ook wel benieuwd naar. Filmpje bekeken van vorig jaar en dat was wel de moeite waard.

Ben er een keer geweest. Was een prima show en een mooie lokatie. Kan er dit jaar helaas niet bij zijn, ander was ik zeker gegaan.

Sla hem ook over, vorig jaar heb ik hem wel gezien. Zeker een prima show, leuk om heen te gaan, maar een héle verre reis zou ik er niet voor over hebben. :wink:

Ik zit deze dag nog te twijfelen, of deze show of doorrijden naar Oostende. ALleen dit is paar 45min. rijden en oosteende 1uur en 50 minuten. Dus ja....

Ik zit deze dag nog te twijfelen, of deze show of doorrijden naar Oostende. ALleen dit is paar 45min. rijden en oosteende 1uur en 50 minuten. Dus ja....

Als je van pyromusicals houd, dan is dit je ding. Houd je van een leuke, afwisselende, technische en goede show zonder muziek van DBK Fireworks. Rijd dan door naar Oostende die Maandag.

Ik kan niet voor jou beslissen. maar ik ben zelf in Oostende.

Ik zou het wel weten; Kapellen. Vorig jaar was dit dezelfde keuze, toen koos ik ook voor Kapellen i.p.v. Oostende.
Oostende is leuk, maar beter als Kapellen is het zeker niet, dat verschil zou de keuze dan ook zeker wel bepalen in mijn ogen. :wink:

Ook aanwezig bij deze show.
Offtopic: het gaat wel erg goed met shows bezoeken met een rijbewijs en auto:)

Net terug van Kapelle en een leuke show gezien op muziek.

Er werd gebruik gemaakt van mines, single shots, blokken van alpeco en shells. Zaten vooral een aantal heerlijk 150mm tussen. We stonden wel wat dichtbij, waardoor we wellast van ons nek kregen :)

De nummers waren wat 'efteling' achtig, maar het vuurwerk er op was zeer goed gekozen (soms liep de timing iets minder).

Finale had wat mij betreft wat spectaculairder en heftigere gemogen.

Op de terug weg zagen we heel toevallig ook nog het vuurwerk van de show in Brecht, van afstand zag dit er ook niet verkeerd uit, alleen best kort.

Op de terug weg zagen we heel toevallig ook nog het vuurwerk van de show in Brecht, van afstand zag dit er ook niet verkeerd uit, alleen best kort.

Toevallig wist ik hier van! en ben bewust snel weg gegaan uit kapellen om die show even mee te pakken. We kwamen de hoofd straat in rijden en reden langs een kerk en horen een shell weg schieten! wij meteen de auto geparkeerd en staan kijken! was idd een leuke 'mee pakker'!!

Kapellen was wat matig, er werd verteld dat het minder als voorgaande jaren zou zijn en dat bleek wel. veel lange pauze's en weinig shells.. al zaten er wel mooie tussen! Al met al 2 aardige showtjes gezien vanavond.

Groeten Sven

Back
Bovenaan