Kalashnikov

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 031
Artikelnaam: Kalashnikov
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht:
Aantal: 10 stuks
Effectomschrijving:
Tijdsduur:
Stijghoogte:
Richtprijs:
O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl

031_kalashnikov_527x600.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Ik hoop het want dan wil ik er wel een paar reserveren. Tjonge wat een geweld en laat ik daar net van houden.

ah joh Gerwin.. een kalashnikov maakt net zoveel herrie als die concussion.. dus we houden hoop met de Nederlandse wetgeving in het achterhoofd :p

Ik vind de lay-out van de knaller wel geniaal trouwens.. al weet ik niet helemaal wat ik van de benaming vind.

Mits de prijs een beetje te overzien is, toch maar een pakje aanschaffen. Heb toch wel iets met Sovjet Russia, dus dan kán niet eigenlijk niet missen hè? :rolleyes:

lijkt hetzelfde lont te zijn als op de WECO kanonslagen groot en de Kübischer kanonslagen.
Alleen de lont maakt je al bang;-)
greetzz

Vind ze er wel gruwelijk uitzien, doet me denken aan de oude achtungs met een mooi oldschool sovjet label.

En we hebben een filmpje hoor! Timefuse en een lekkere knal voor Nederlandse begrippen.

Volgens Vuurwerkplanet op Facebook het maximale dB oordeel zelf:

http://www.youtube.com/watch?v=IdexYhV1NTM

Had zelf alleen liever gezien dat er van iets verder af werd gefilmd, kun je ook een beetje de drukverplaatsing zien. Nu is het nog een beetje moeilijk oordelen. Toch een hele leuke knaller. Ben benieuwd naar de prijs, als die meevalt of goed is neem ik me een pakje mee!

26100423.b8d5ec6d.640.jpg

Dit zou de hardste knaller van Lesli moeten zijn aangezien ze een kruitinhoud van 2,5gram hebben.
De gewone shising kanonslag heeft 0,45gram kruit, de superkanonslag 0,5gramm en de Stiletto's hebben 1,7gram kruitinhoud.
Dus als je kijk naar de kruitinhoud zouden dit de hardste knallers van Lesli moeten zijn.

Back
Bovenaan