Japantag 15-10-2011

moontan

VWC lid
Wanneer: 15-10-2011
Waar: Dusseldorf
Lokatie: Rheinoever
tijdstip: 21.30 uur
Bedrijf: Nico Feuerwerk in samenwerking met Japanse Pyrotechnicussen
Max kaliber: 250mm
Dikke aanrader met vele hele speciale japanse effecten als smilies, kitty's e.d.
Meer informatie op:

http://www.japantag-duesseldorf-nrw.de/

Laatst bewerkt door een moderator:
Vorig jaar ook geweest en is toch wel een erg leuke show. Zeker wanneer je ook nog even de Altstadt in gaat.

Let wel goed op met parkeren want afgelopen jaar hebben we er anderhalf uur over gedaan om een parkeerplek te vinden. (Die wijk daarachter staat helemaal vol)

Nog wat films.
Deel 1
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Deel 2
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Deel 3
die moet ik eigenlijk nog steeds online zetten.......

Hoi Freaks.....

Gezien de ontwikkelingen in Japan heb ik net van Jurgen Kleinschmidt te horen gekregen dat de kans zeer klein is dat deze dit jaar doorgand zal vinden.
We hebben afgesproken dat we hierover in de loop van de volgende week contact zullen hebben.
Hij gaat proberen maandag contact met de verantwoordelijke mensen in Japan te krijgen.
Ik houd jullie op de hoogte.

Laatst bewerkt door een moderator:
het is erg jammer als het niet door zou gaan.. maar het hoort ook niet een vuurwerkshow en feest te geven in dat thema als daar mensen in nood zijn!

De show gaat wel door dit jaar alleen word het nu niet op 28 Mei maar op
15 Oktober gehouden !

Verschiebung des Japan-Tages auf den 15.10.2011

Düsseldorf, 06. April 2011. In gemeinsamer Abstimmung der Japanischen Gemeinde mit der Stadt Düsseldorf und dem Land NRW wurde heute entschieden, den für den 28. Mai terminierten Japan-Tag Düsseldorf/NRW auf den 15. Oktober zu verschieben. Die anderen Programmpunkte der Japan-Woche (21.-28. Mai) und auch der Wirtschaftstag Japan am 27. Mai sind nicht von der Verschiebung betroffen und finden wie geplant statt.

Aufgrund der Ereignisse in Japan sah man sich zu diesem Schritt nach reiflicher Überlegung veranlasst. Das Japanische Generalkonsulat in Düsseldorf betonte ausdrücklich, dass man den Japan-Tag in diesem Jahr nicht einfach habe ausfallen lassen wollen. Mit der Verschiebung und dem Festhalten an der Veranstaltung solle auch ein Zeichen des Danks für die Solidarität der Menschen mit Japan gesetzt werden. Das Programm des Japan-Tages soll nun am 15. Oktober in vollem Umfang stattfinden, das heißt mit allen Bestandteilen des Kultur- und Begegnungsfestes sowie einem Feuerwerk.

goed nieuws voor mij, zit in mei nogal in een drukke periode maar oktober gaat zeker lukken:)

Gelukkig op zo'n afstand dat je op het laatste moment nog redelijk makkelijk kan beslissen wel of niet te gaan. Ik ben in elk geval blij met de uitstelling, dan kan ie bij mij weer op de agenda :)

Van de week was ik nog bij Nico Lunig om spullen te halen en men heeft mij gevraagd om weer mee te werken aan de show.
De show zal rond 21.30 uur waarschijnlijk ontstoken worden en niet om 23.00 uur.
Wat de inhoud van de show betreft is nog niet veel bekend daar de speciale bommen nog geen eens in Duitsland zijn mede door de ramp.
Deze moeten nog verscheept worden en dat is meteen voor de komende 2 jaar.
Mocht ik meer te horen krijgen van de verantwoordeljke mensen bij Nico Lunig zal ik jullie op de hoogte brengen.

Iemand een idee waar dit precies geschoten wordt?
Rheinoever las ik.. maar die loopt door de hele stad ;)
Dit i.v.m. een hotelletje gezocht op loopafstand :)

Back
Bovenaan