Jackhammer

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 994
Artikelnaam: JACK HAMMER
Bruto Gewicht: 3.5kg
Netto Kruitgewicht:500gram
Aantal Schoten: 100sh
Effectomschrijving: Keiharde rammer met 100 schoten en 500 gram kruit. Bestel nu snel voor een actieprijs!
Tube diameter: 18mm
Kartoninhoud: 6/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €29,99
Voorverkoopprijs: €25,00
O.a. te koop bij: Rubro.nl

994_jackhammer_rubro-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Deze hebben we tijdens een bezoek ook mogen bekijken, voor zover ik me herriner was dit zeker een leuke cake. Maar eindelijk weer eens een 500 grams cake, en ook nog goed geprijsd. Ik hou hem in de gaten.

500 gram cake is voor mij een compacte cake met veel geweld. Dit daarintegen verdeeld over 100 schoten lijkt mij teveel van het goede maar laat me graag verassen :)

Ziet er niet slecht uit voor dit kaliber, leuke afwisseling ook. En deze zal vast ook voor minder in de freak komen. Een bakje om in het winkelmandje te gooien dus.

Hier de officiële film van Rubro, totaal ander product dan het eerdere geposte filmpje. Ik ga er vanuit dat onderstaande de juiste moet zijn.

Had liever het eerder geposte filmpje gezien. Vind vuurwerk nooit saai maar deze komt er wel akelig dicht bij in de buurt.

Had liever het eerder geposte filmpje gezien. Vind vuurwerk nooit saai maar deze komt er wel akelig dicht bij in de buurt.

Nou ja, hij wordt kijkende naar het artikelnr door Rubro als broertje van de Secret Salute en Strong Salute gepositioneerd. Zij werken met lijnen en alles in de 99x-serie hoort volgens mij bij elkaar (resp. 994, 999 en 996). Dat zijn natuurlijk ook artikelen waar maar 1 effect uitkomt.

Back
Bovenaan