[Italie] Gezocht in Italië

San marino zit een winkeltje.
Napels, en in de buurt van rome, moet je ff het andere topic bekijken van buitelandse winkels. :bye:

Ik kan je wel al melden dat het duur is ;)

Beste pyromanen:p

Ik ga binnekort op vakantie naar Italië, en ga natuurlijk ook vuurwerk kopen.
Kan iemand mij een adres geven van een vuurwerkwinkel in Noord-Italië(provincie Zuid-Tirol), zo rond Bolzano.
Wat ik graag zou willen ontvangen is de volgende informatie:

Adres, website, aanbod, enige informatie, ooit geweest? zoja, hoe was het?
Ze moeten wel de Cobra collectie verkopen(T.T,1-3-4-5-6,3FR2,171 V, 23 en de 2e generatie Cobra 1-3-4-5 en 6), italiaanse bommen en Explods.Nitraatjes enzo zijn ook wel leuk:wink:.

Het schuingedrukte hoeft niet persé
Groetjes,

The Dutch Pyro - www.thedutchpyro.com

explods? ik dacht dat die heel ergens anders vandaan kwamen :shocked:

In Zwitserland is er altijd controle, je hebt daar geen open grenzen.
Zwitserland uit kan je meestal zo doorrijden, Zwitserland in wordt je zeer vaak staande gehouden.
Vanuit Italië Zwitserland in is er over het algemeen een strengere controle als vanuit Duitsland Zwitserland in, althans dat zijn mijn ervaringen.

Beste pyromanen:p

Ik ga binnekort op vakantie naar Italië, en ga natuurlijk ook vuurwerk kopen.
Kan iemand mij een adres geven van een vuurwerkwinkel in Noord-Italië(provincie Zuid-Tirol), zo rond Bolzano.
Wat ik graag zou willen ontvangen is de volgende informatie:

Adres, website, aanbod, enige informatie, ooit geweest? zoja, hoe was het?
Ze moeten wel de Cobra collectie verkopen(T.T,1-3-4-5-6,3FR2,171 V, 23 en de 2e generatie Cobra 1-3-4-5 en 6), italiaanse bommen en Explods.Nitraatjes enzo zijn ook wel leuk:wink:.

Het schuingedrukte hoeft niet persé
Groetjes,

The Dutch Pyro - www.thedutchpyro.com

Dat soort spullen kun je in noord Italie sowieso vergeten.

Die kom je alleen tegen in Napels en omstreken, misschien andere delen van het zuiden.

Er gelden in het noorden ook strengere regels wat betreft vuurwerk dan in het zuiden, dus ik denk dat die ook op de verkoop van toepassing zijn.

Je kunt niet zomaar bij Zink aankloppen voor wat vuurpijlen. En of je iets meekrijgt bij Di Blasio Elio betwijfel ik ook ten zeerste.

Je hebt er namelijk de juiste papieren voor nodig. Die jij zeer waarschijnlijk niet hebt.

En heb je al opgezocht waar Bolzano en Napels liggen? Dat is een erg pittige rit voor wat knalvuurwerk.

heel verstandig om dat soort dingen klakkeloos op het forum neer te knallen, zet je de koffie alvast klaar voor de agenten ?

Denk je dat ik dom ben ofzo? :p Ik ga in de vakantie, er gaan dan genoeg Nederlanders de grens over. De Nederlandse politie heeft echter ook alleen maar het recht om mij te controleren in Nederland, het land waar het barst van de... Nederlanders. Ik ben niet dom, ik houd mijn locatie geheim, dus, ik ben veilig.

Vergeet niet det er nog andere landen zijn dan Italie waar dit vuurwerk verbodem is! Landen op je route zijn namelijk niet echt viendelijk tegen vuurwerksmokkelaars. In Zwitzerland ben je wel veilig omdat die onafhankelijk is van de EU. Mja, kijk maar eens of je Zwitzerland in komt. En omdat een persoon een keertje bij Di Blasio Elio wat mee krijgt hoeft niet te betekenen dat jij ook al meekrijgt.

Zag ook net dat je in de chat zei dat je nog te jong was om te werken, dus Cobra's en Atomyc's zijn nog niet aan jou besteed, ben ik bang. Zorg eerst maar eens dat je weet waar je aan begint. En heb je het verhaal van Ghoost gelezen? De politie heeft hem volledig uitgekamt, alle prive e-mails waren gelezen, de leden waar hij mee e-mailde hadden ook een bezoekje gehad van de blauwe vrienden. Lijkt me dus stug dat ze jou niet kunnen achter halen.

Toch hoop ik dat je een leuke vakantie hebt in Italie. :)

:bye:

Het gaat er ook om dat je je verhaal zomaar klakkeloos op internet zet. Dit soort verhalen/praatjes hoeven maar iets vaker op internet te komen en wanneer de media erachter komt worden die bedrijven zo veel strengerDenk aan het verhaal van EPM). Want de media heeft veel invloed op de politiek...maargoed als je dit 'mooie' verhaal nou na oud en nieuw had geplaatst met vragen dan vond ik het minder erg. Want er zijn genoeg RTL4 mofo's die aan het eind van elk jaar dit soort fora doorspitten om de leuke feitjes te ontdekken. Je kan bijv. ook gewoon de email adressen van de moderators via dit forum krijgen, die hebben genoeg kennis om je verder te informeren denk ik.

Back
Bovenaan