• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[IOriginal Fireworks] Vrazja Petarda

Bighead

VWC lid
Artikelnaam: Vrazja Petarda
Aantal per verpakking: 12
Aantal in karton: Onbekend
Fabrikant/Importeur: Original Fireworks
Kruitgewicht: 2 gram
Prijs: Tussen de € 2,- en € 6,-
Effectomschrijving: Crackling + knal

Eigen Ervaring: Bij de knal komt eerst crackling dan een hele lange vertraging gevolgd door een redelijk zachte knal. ik had een pakje gekocht voor 3,50 om ze even te testen, 1 zat gebroken in het doosje, ik had er 3 afgestoken waarvan er 1 niet afging en met de overgebleven had ik een fonteintje gemaakt.:D

~Worden niet meer verkocht~

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit zijn erg slechte knallers, veel weigeraars en als ze het doen, dan heb je een knal iets harder dan een Nederlands rotje..

Misschien kwam het omdat er vorig jaar een slechte restafval was, en anders is het gewoon troep!

Hooguit rest partij, want ze mogen iedergeval al een tijdje niet meer verkocht worden!

Hetzelfde geld voor de Circoblitz.

Nee dit is echt van Original Fireworks. Volgens mij is deze 2jaar geleden op de markt gekomen maar ook snel weer uit de markt gehaald.

Het artikelnummer is: Z30 WIDOWMAKER

Van deze strijker was nog een restpartij gevonden(die nu wel zo'n beetje op is.)
Opzich leuke knallers, zet ze of leg ze neer op de grond en steek ze dan pas aan.
Anders zal de knal het in de helft van de gevallen niet doen. De crackling is ook beter als je ze neerlegd, dus stoppen met het gooien van deze strijkers:)

Het artikelnummer is: Z30 WIDOWMAKER

Van deze strijker was nog een restpartij gevonden(die nu wel zo'n beetje op is.)
Opzich leuke knallers, zet ze of leg ze neer op de grond en steek ze dan pas aan.
Anders zal de knal het in de helft van de gevallen niet doen. De crackling is ook beter als je ze neerlegd, dus stoppen met het gooien van deze strijkers:)

dank je voor artikel nummer.. khad het pakje al weggegooid voordat ik het artikelnummer kon bekijken :P dus kd8 dat dat het artikelnummer was

Ze zijn leuk om erbij te kopen, verder moet je het niet om de knal maar om het "geheel" aangezien de crackling+knal combo wel grappig is maar als je zo nog kan krijgen hoef je er niet een karton van te kopen.

Ik heb er al een stuk of 10 van afgestoken en er zat geen een weigeraar bij;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan