Intratuin vuurwerkfolder 2010-2011

SniperX

VWC lid
Donderdag 11 November a.s. komt de intratuin vuurwerkfolder weer online en als het goed is een dezer dagen www.vuurwerkbestelling.nl ook.
Ik open dit topic alvast en hou de site van intratuin nauwlettend in de gaten; zodra hij online is zet ik hem z.s.m. hier neer.

Laatst bewerkt:
Ik ben naar mijn dealer geweest vandaag om te vragen wanneer ze de folder hadden. Ze zeiden over een halve maand:(
Dit is overigens geen intratuin

Oke, Krijg ik de folder donderdag al, moet hem zelf bezorgen duss.. Misschien heb ik hem woensdag al..:D zal wel niet..

Oke, Krijg ik de folder donderdag al, moet hem zelf bezorgen duss.. Misschien heb ik hem woensdag al..:D zal wel niet..

Vuurwerk folders krijg je als bezorger pas de laatste 3 weken van het jaar!
Heel soms eind november al.

Dus helaas jij als bezorger hebt dan nog geen vuurwerkfolders te bezorgen.

Ik ben namelijk ook kranten / folder bezorger geweest vandaar dat ik dit nog weet.

Ik bestel nooit bij de intratuin. Een dealer bij ons in het dorp heeft nog goedkopere prijzen en goed spul dus daar haal ik het, maar ik zit wel altijd aandachtig het krantje te bekijken

Donderdag 11 November a.s. komt de intratuin vuurwerkfolder weer online en als het goed eens een dezer dagen www.vuurwerkbestelling.nl ook.
Ik open dit topic alvast en hou de site van intratuin nauwlettend in de gaten; zodra hij online is zet ik hem z.s.m. hier neer.

De eerste is online :

http://www.vuurwerkbestelling.nl/main.php?p=homepage&gebruiker_id=86

Het is de dealer die vorige jaar ook zo vroeg online was..

Veel kijkplezier!

* EDIT* : de link kan niet werken omdat VWC hem afkort. Zoek bij vuurwerkbestelling een winkel op en zet achter id= het numer 86. Dan doet hij het sowieso.

Laatst bewerkt:
Er zitten nog vreselijk veel fouten in!
De omschrijving met de afbeeldingen klopt niet bij sommige!

Wel top dat de 1e site online is. kan ik alvast een keuze maken,
Morgen komt de intratuin folder online... !

Back
Bovenaan