Interview Pyroboy Radio 6

R@lph

VWC lid
Beste leden,

Zojuist heeft Pyroboy (Morris) een mooi interview gegeven op Radio 6 over de positieve kant van vuurwerk. Jullie zullen wel denken wat is Radio 6? Nou dat is een Soul & Jazz zender. Veel mensen zullen het interview niet gehoord hebben. Daarom heb ik het interview opgenomen en online gezet op Youtube. :)

Ik wil Pyroboy en Radio 6 bedanken voor de tijd die ze ons hebben gegeven. En ons ook de kans hebben gegeven om een keer onze kant van het verhaal te doen.

Ik denk dat iedereen het wel met de volgende spreuk eens is:

STOOK VERSTANDIG, SLOOP NIET!

Inderdaad een zender die mij zelfs niet bekend was.
Ik werd vanmiddag door Mike gecontact met de vraag of ik misschien een klein interview wilde doen voor deze zender uit naam van vuurwerkcrew.
Het betrof een positief interview waarin ik geen strijd oid met tegenstanders moest voeren.. dus wilde ik graag meewerken.

Het was een interview met zeer positieve insteek maar het blijft lastig om 3 minuten de leuke kant van vuurwerk uit te leggen.
Al met al denk ik, met de beperkte mogelijkheden die er waren, een leuk en positief stukje heb kunnen neerzetten! :)

Schandalig:p.Zelfs gerard ekdom en giel beelen presenteren dr:D.
Best wel leuke muziek hoor,althans voor mijn leeftijd vind ik:shocked:

Wel een keer wat van gehoord , maar luister er nooit naar...:shocked:

Volgens mij was Pyroboy wel een beetje zenuwachtig of niet....:p

JA en in 3 min. is het heel moeilijk om een lang verhaal kort te maken..

ook nog nooit van gehoord, maar een begin is een begin!

'gemiddeld iets meer dan een vader en zoon..' '€200?'
top gedaan Morris!!

Haha naja.. zenuwachtig.. korte voorbereidingstijd en geen idee wat ze wilde horen.. dat maakte het lastig.

Geef ik 3min maar eens antwoord op waarom vuurwerk leuk is.. :p

Haha naja.. zenuwachtig.. korte voorbereidingstijd en geen idee wat ze wilde horen.. dat maakte het lastig.

Geef ik 3min maar eens antwoord op waarom vuurwerk leuk is.. :p

Ik zou het niet kunnen in ieder geval! Je hebt het prima verwoord. Het stukje over hoeveel geef je uit heb je ook leuk gebracht.

Schandalig:p.Zelfs gerard ekdom en giel beelen presenteren dr:D.
Best wel leuke muziek hoor,althans voor mijn leeftijd vind ik:shocked:

Inderdaad ik luister ook graag naar Radio 6.
Maare ik vind het nog steeds vreemd, dat ik Gerard Egdom en Giel op andere tijden hoort dan op 3FM.

Maar ontopic.
Prima interview Morris.
Je hebt jezelf uitstekend verwoord!

Heel leuk gedaan Morris en Ralph!

Ik zou ik niet zijn, als ik wat feedback voor je zou hebben waar je op zou kunnen letten als je weer een interview geeft.

Wat ik helaas gemist heb in het interview is het benadrukken dat juist fora er druk mee bezig zijn hun verantwoordelijkheid te nemen op het gebied van veiligheid. Je benoemt heel goed dat veiligheid belangrijk is, maar mist dan net de kans om zeer nadrukkelijk aan te geven dat er vanuit fora en inmiddels ook importeurs en winkeliers hard gewerkt wordt aan het veiligheidsaspect.

Je had de sociale functie en bijbehorende initiatieven als de vuurwerkbril, vrolijk vuurwerk, het vergoeden van vuurwerk nadat bij een lid vuurwerk is gestolen, de voorlichting die je hebt gegeven op basisscholen en deelname aan Serious Request kunnen benoemen. Vuurwerk is hierbij de bindinde factor en hiermee had je kunnen aantonen dat het méér is dan alleen een luxeproduct dat afgestoken wordt met oud en nieuw.

Hopelijk krijg je een nieuwe mogelijkheid om een interview te geven en gebruik je de mogelijkheid om de burgers van Nederland kennis te laten maken met deze schitterende initiatieven en hobby.

Voor de rest een heel leuk interview. Goed gedaan!

Euhm juup.....Morris had maar drie minuten he? :p
haha

Heel leuk gedaan Morris en Ralph!

Ik zou ik niet zijn, als ik wat feedback voor je zou hebben waar je op zou kunnen letten als je weer een interview geeft.

Wat ik helaas gemist heb in het interview is het benadrukken dat juist fora er druk mee bezig zijn hun verantwoordelijkheid te nemen op het gebied van veiligheid. Je benoemt heel goed dat veiligheid belangrijk is, maar mist dan net de kans om zeer nadrukkelijk aan te geven dat er vanuit fora en inmiddels ook importeurs en winkeliers hard gewerkt wordt aan het veiligheidsaspect.

Je had de sociale functie en bijbehorende initiatieven als de vuurwerkbril, vrolijk vuurwerk, het vergoeden van vuurwerk nadat bij een lid vuurwerk is gestolen, de voorlichting die je hebt gegeven op basisscholen en deelname aan Serious Request kunnen benoemen. Vuurwerk is hierbij de bindinde factor en hiermee had je kunnen aantonen dat het méér is dan alleen een luxeproduct dat afgestoken wordt met oud en nieuw.

Hopelijk krijg je een nieuwe mogelijkheid om een interview te geven en gebruik je de mogelijkheid om de burgers van Nederland kennis te laten maken met deze schitterende initiatieven en hobby.

Voor de rest een heel leuk interview. Goed gedaan!

Ja in 3 minuten en dan ook nog niet echt een goede voorbereiding vind ik het nog knap hoor haha.
Wie weet zijn de punten van jupiler iets voor een volgende keer. :)

Ja in 3 minuten en dan ook nog niet echt een goede voorbereiding vind ik het nog knap hoor haha.
Wie weet zijn de punten van jupiler iets voor een volgende keer. :)

Dat bedoel ik. Als mevrouw vraagt wat er zo leuk is aan vuurwerk, had het ideale moment geweest om naast kleurtjes, knettertjes, fluitjes et cetera aan te geven wat ik als feedback gaf. Gelijk een knallende opening waar ze niet om heen had gekund en wat haar zou uitnodigen om door te vragen over de desbetreffende initiatieven :wink:

Super gedaan Morris, leuk om te horen dit! En fijn dat ook de mevrouw van de radio zich heeft gefocust op de positieve kanten van vuurwerk!

Ik kon het interview nu pas echt goed beluisteren aangezien ik gisteren nachtdienst had en ik wil je complimenteren Morris met je uitstekende goede en positieve benaderingen wat betreft onze hobby en traditionele oud en nieuw viering. Petje af !!

Back
Bovenaan