Imperial *NIEUW 2024*

pyrofan#1

VWC Moderator
Artikelnummer: 8010
Artikelnaam: Imperial
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 980 gram
Aantal Schoten: 100 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 25mm
Kooi/zonder kooi: ...
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 60 sec
Stijghoogte: 40 meter
Adviesprijs: €...
Voorverkoopprijs: €...

Imperial.jpg

Wij danken Hello Fireworks voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Nog geen kilo kruit, dan zou de prijs ergens rond de €60-70 moeten kunnen zijn. Now way dat je dit dan in de straat zult krijgen. Eerst de straatfilmpjes maar afwachten dus…

Filmpje vind ik het er nog best goed uit en was behoorlijk gecharmeerd. Burst ook prima in orde. Echter zag ik toen dat er geen kilo kruit in zit en meteen begon ik te twijfelen. Voor een prijs van rond de 60 euro is het het proberen waard, maar Katan kennende zal deze eerder richtig de 100 euro gaan. En zo als al gezegd, een demo filmpje lijkt mij toch wel een vereiste voor ik een besluit zal nemen.

Sowieso benieuwd hoe al die kiloboxen het uit deze lijn gaan doen! Dat kan alleen als top of flop uitpakken! 85 euro waarvoor ik ze zie staan, zou ik bijv Imperial of The Dream nog wel willen proberen! Waar ik wel blij van wordt is dat de hele Event Line dubbele finales heeft! Hou ik van!

Waar ik ook benieuwd naar ben is of deze ook zo als productie wordt gemaakt. er zit namelijk, heel erg gaaf, nauwelijks een vertraging in tussen de cakes.
Wel vind ik dat de effecten in de eerste cake, goed te zien in het filmen op afstand, niet bijster groot zijn. daar zie je toch wel een beetje het gebrek aan kruit. In de tweede cake is dat weer iets minder zichtbaar.

Prima box, en die laatste 2 Salvo's salutes spreken me zeker aan. Even kijken hoe die in de straat uitpakken.

Back
Bovenaan