Ik stop met Oud en Nieuw..

kwintos

VWC lid
Gister dacht ik om 12 uur even mijn showtje te schieten..maar ik was nog niet halverwege
kwam een vriend van een overbuurman naar buiten met zijn illegale klappers.Hij gooit
er dus een paar neer echt idiot harde klappen voor in de straat en ik zei al tegen mijn pa
dat ik het echt onnozel vond....maar oke ik was bezig met mijn showtje en precies
op het moment dat ik de volgende plank wil ontsteken hoor ik een enorme dreun
achter me en klapt er iets keihard tegen mijn hoofd had spontaan een piep in mijn oren
plus zag gewoon sterretjes.Voelde een heel dof gevoel aan 1 kant van mijn hoofd dus wist wel
dat het goed mis was gevolg een klein gat in mijn hoofd waar het bloed uit gutste...wond dicht laten maken en zit nu dus met mijn hoofd helemaal in het verband.Helaas is dit ook meteen mijn laatste oud en nieuw geweest...ga me verder focussen op shows door het jaar heen.De lol is er wel vanaf bij mij.Had een mooie collectie maar kon er niet meer echt van genieten daarna grootste domper ooit.:cry:

Echt vreselijk voor je dat zoiets gebeurt. Ik hoop dat je snel geneest.
Overweeg een aanklacht tegen die dwaas.

Nou ***** zeg ik dacht dat het niet erger kon worden maar ook bij ons was het te gek qua klappen zwaar vuurwerk ok! Maar dit gaat nergens meer over hoop dat het snel beter gaat met jou.

Nou ***** zeg ik dacht dat het niet erger kon worden maar ook bij ons was het te gek qua klappen zwaar vuurwerk ok! Maar dit gaat nergens meer over hoop dat het snel beter gaat met jou.

Ja hier ging het er ook bizar hard aan toe was veel erger dan andere jaren heel erg veel proff.
Maar wat die aanklacht betreft zit er wel aan te denken maar of het veel nut heeft?

Ja hier ging het er ook bizar hard aan toe was veel erger dan andere jaren heel erg veel proff.
Maar wat die aanklacht betreft zit er wel aan te denken maar of het veel nut heeft?

Nou zo wijs je die kerel er wel op dat dit niet kan, en voel jij je volgend jaar een stuk veiliger in de straat

Das wel heel ***, snap zulke mensen ook niet, doe gewoon normaal.... Veel sterkte ermee. Trouwens hier vielen de klappen wel mee, vond het zelfs erg rustig. Stond ik ook wel erg afgelegen te stoken:bonk:

Ja tegenwoordig kan jan Klaassen zelfs al aan de hardste knallers komen. Ik hoop dat die gast gewezen wordt op zijn fouten en dat jij volgend jaar gewoon weer een prachtig showtje kan geven.

Ik heb mijn zegje al gedaan maar ben nog steeds gefrustreerd hoe kan zo'n eike.l nou geen rekening houden met veiligheids zone, iedereen tegenwoordig vind dat hij zwaar mag stoken ook al hebben ze de ruimte niet.kijk jij zit met de gebakken peren zelfs belgisch knal moet je goed mee uitkijken(qua ruimte).

nou lekker kwint! had je buurman toch even bij ze ballen gepakt en gevraagd waar ze vriendelijke vriend woont. ieder geval beterschap

Beterschap dude en laat je niet van de wijs brengen door zo'n gek. Zoek een rustiger stookplek volgend jaar, kun je je hobby alsnog voortzetten. Maar ik snap dat je daar nu echt ff geen zin in hebt.

Ik kreeg gister ook een nitraat vlak achter me gesmeten toen ik bij een vuur stond te kijken. Ik merkte dat pas toen 'ie klapte en ik m'n geopereerde oor de dreun voelde opvangen...getest of ik nog hoorde maar tegen verwachting in viel dat mee. Achterlijke zwijnen die zonder kijken een nitraat over hun schouder gooien :mad:

Heb zelf een paar harde klappers afgestoken (had nog wat trueno no4 en atomicos liggen), maar heb dat bewust om een uurtje of 22 gedaan toen er verder niemand op straat was. Ik wil gewoon niet de verantwoordelijkheid nemen dat er mensen op straat risico lopen door mijn harde knallers, dus doe ik het maar liever op een moment dat de straat verlaten is.

Belachelijk dat er dan mensen zijn die zo nodig met hard vuurwerk moeten rondsmijten op het druktste tijdstip van de jaarwisseling. Doe het op de vooravond of doe het om een uurtje of half 2.

Naja.. sterkte ermee. Hoop wel dat je die kerel er nog even op aanspreekt. Wat een K** gedrag.

Wat een ontiegelijk *** verhaal, ik moet zeggen dat ik er dit jaar ook weer minder plezier aan heb beleefd.

Dronken mensen die vuurwerk afsteken ( Cobra en nitraten) De normen en waarden zijn zo aan het vervagen. Medelanders die met leeg geschoten ( die bij elkaar geveegd waren) blokken naar elkaar gaan gooien en ook met vuurwerk.

Tochh maar weer!!! Ik zag ook weer hersenloze bondkraagjes(sorry maar waar is waar tenminste in mijn buurt)11 tot 13 jaar weer bezig met vuurpijlen op de grond leggen en dan afsteken:mad::angry:das maar een van vele voorbeelden die ik zou kunnen geven bahbah.

Ongelooflijk man, dat dit toch nog gebeurt, dit zou dus bij een ieder van ons kunnen gebeuren. Ik ben zelf ook wel beetje klaar met dat soort tuig, vanaf een straat verder schoot iemand een pijl richting ons schietlocatie, vlak langs mijn hoofd het publiek in. Was gelukkig een 20 grams pijltje en verder had iedereen een veiligheidsbril op, maar is toch schrikken als je jonge neefjes/nichtjes en ander kinderen met hun ouders er tussen staan. Ik wil je veel sterkte wensen en hopelijk ben je weer snel de oude!

Echt vreselijk voor je dat zoiets gebeurt. Ik hoop dat je snel geneest.
Overweeg een aanklacht tegen die dwaas.

Ik zou dat niet direct overwegen, tenzij je echt stopt met vuurwerk.
Anders loop je wellicht het risico dat je buurman iemand tipt dat er bij jou in huis meer dan 25 kg ligtbijv.

Bizar, jantje op de hoek heeft geen idee wat hij in de handen heeft en wat het aan kan richten.
volgende keer gewoon even wachten dat het wat rustiger is, doe ik ook altijd... laat de mafkezen met een stuk in de kraag eerst maar ff uileven.

Triest dat dat gebeurd is. Ik snap mensen ook niet die tijdens jaarwisseling in de straat harde knallers gaan afsteken, het is dan veels te druk om zoiets te doen. Wij hebben het vorig jaar ook meegemaakt dat er zo'n lutser cobra's in de straat liep te gooien tijdens het jaarwisseling moment

vanmorgen nog even in de straat wezen kijken en nog een cobra 6 2G gevonden bij de buren die niet was afgegaan.:bonk: Heb hem maar meteen in een emmer water gegooid voordat er nog meer slachtoffers vallen.Wat betreft het aanspreken van hun gaat zeker wel goed komen...alleen was dat gister niet mogelijk en escaleerde het al meteen.

Kwintos, ik had je verhaal gehoord gisteren. Het is natuurlijk niet normaal dat mensen dit gewoon in de straat afsteken! Ik snap ook dat je wilt stoppen met vuurwerk afsteken. Maar ik vindt niet dat deze jongen er ongestraft mee weg mag komen! Ik zou serieus wel laten merken dat dit echt niet kan!

Beterschap man, en gelukkig dat die niet in je oog is gekomen:shocked:

en dan gek vinden dat de media cobra's gebruikt om dit soort dingen aan de kaart te stellen.
die mafkezen moeten ze gelijk even bijwerken met een paar man.

Back
Bovenaan