Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Houden jullie rekening met de producten die je uitkiest, zodat het makkelijk door te lonten is?
Dus neem je enkel producten met reserve lont, in een vierkante vorm, etc? Of zie je 't bij het bouwen van je showtje wel?
Houden jullie rekening metde producten die je uitkiest, zodat het makkelijk door te lonten is?
Dus neem je enkel producten met reserve lont, in een vierkante vorm, etc? Of zie je 't bij het bouwen van je showtje wel?
Tot nu toe heb ik altijd doorgelont en probeerde ik altijd wel cakes met reservelont en minimaal 25 shots te selecteren, omdat anders de tijd wel erg krap wordt na het afhalen.
Voor komend O&N heb ik het plan om een show in W-shape te schieten en 3 snoeren visco te gebruiken om de cakes en compounds met elkaar te verbinden. Ik hoop alleen wel dat de brandtijd van het visco betrouwbaar is en dat deze niet op de ene positie veel sneller of langzamer gaat dan op de andere 2 posities, want ik wil natuurlijk wel dat de finale op de 3 posities tegelijk wordt bereikt. Heeft iemand tips hoe hiermee om te gaan?
Thanks! Op die manier kan ik natuurlijk met 1 hoofdlont werken. Ik zat weer veel te moeilijk te denken.
Houden jullie rekening met de producten die je uitkiest, zodat het makkelijk door te lonten is?
Om te voorkomen dat gelijk de hele show niet meer synchroon loopt doordat het visco onregelmatig is (wat ik nog niet eerder heb ervaren trouwens) zou ik per cake of box wat je in W shape wil zetten elk apart voorzien van een lontje met dezelfde lengte. En dan die 3 lontjes
die dus even lang zijn, samen als een bundeltje aan een van de hoofdlonten verbinden, met tye wraps of tape. En dat bij elke W shape 'element' in je show doen.
Net in het topic wat stook jij als laatst 2 dingen benoemd, 2 x de special 4 of 2 x de transbomber. Waar zouden jullie voor gaan?