Hulp nodig bij het maken van een bestelling?

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hulp nodig bij het maken van een bestelling?

Kom je er niet alleen uit, of heb je de keuze uit te veel vuurwerk waardoor je de bomen door het bos niet meer kan zien? Op vuurwerkcrew zitten veel leden die een steentje bij willen dragen aan iedereen die hulp nodig heeft hiermee. Samen hebben we genoeg ervaring, samen staan we sterk.

Mocht je er niet uit komen dan is het hier mogelijk om te vragen.

Het is niet de bedoeling om specifiek te gaan vragen om 1 product, zo goed als alle producten hebben een eigen topic op het forum dus kunnen daar ook vragen gesteld worden. Producten vergelijken mag dus wel, maar houd het simpel.

Ah, dit topic zocht ik!

Wegens bezuigingsredenen (teveel geld uitgegeven aan een andere hobby...) zal ik waarschijnlijk minder groot spul moeten kopen :( dus wat meer kleiner spul :)

De vraag waar ik nu mee zit is:

Royal's The Factory Collection of Wolff's Super 4-16?

Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
ty(geef niet veel vuurwerk uit dus max 70 euro)
ik dacht wat is beter airbombs of binkies ik snap wel binkies maar binkies worden verkocht 6 voor 4 euro en airbombs 10 voor 4 euro dus mij lijkt airbombs beter maar hoe zit het met kwaliteit?

ty(geef niet veel vuurwerk uit dus max 70 euro)
ik dacht wat is beter airbombs of binkies ik snap wel binkies maar binkies worden verkocht 6 voor 4 euro en airbombs 10 voor 4 euro dus mij lijkt airbombs beter maar hoe zit het met kwaliteit?
Tja, Binkies zijn gewoon echt harder... dus is het aan jou de keus of je harder wilt of meer :rolleyes:

Ik zelf twijfel tussen de Black Suprise en de Panter beide van Wolff, ook twijfel ik om de vast fortune om te wisselen voor nog een extra Vette Marja van Marijn. Kan iemand me helpen? :)

Panter is anno 2010 nog steeds een cake die op ieder zijn verlanglijst moet staan. Effecten zijn nog steeds heel mooi om te zien en de cake zelf is al een kleine vuurwerkshow in een doos vind ik.

En tussen de Fast Fortune en de Vette Marja zou ik niet kunnen kiezen. Gewoon alle twee ook een mogelijkheid? Je bent nu een fontijn + mijn aan het afwegen met een cake (die alles in 1 keer eruit ramt). Alle twee hebben ze een uniek iets. Ik zou kiezen voor de Fast Fortune, maar dan alleen als ik de Vette Marja al 3 keer in mijn collectie heb want die mag zeker niet missen!

Ik zelf twijfel tussen de Black Suprise en de Panter beide van Wolff, ook twijfel ik om de vast fortune om te wisselen voor nog een extra Vette Marja van Marijn. Kan iemand me helpen? :)

De panter is een echte musthave,Werkelijk een schitterende cake.
Wat betreft de andere twee tja wat moet ik zeggen,Vette Marja is een zeer aparte fontijn zeg maar en de Vast fortune is ook weer een uniek stukje vuurwerk wat natuurlijk wat meer intensiteit heeft.

Ik heb het filmpje van de Vast Fortune nog eens bekeken en ik wil die ook zeker in mijn collectie, dan word het dus Vette Marja en Vast Fortune.

Over de Panter en de Black Suprise ben ik nog niet uit, misschien op een demo dat ik de keuze makkelijk maak. En anders is er via de korting van vuurwerk Orthen ook nog wel iets te doen. :rolleyes:

Ik heb een budget van 100-150 euro. Ik heb een paar dingentjes die ik graag wil: Heavy 5(in ieder geval), Light year(in ieder geval), 2 silver slaute. Dan blijft nog een 50-70 euro over. Wat is slim om te doen? Overdag knallen kan niet. Werk *zucht*

Ik heb een budget van 100-150 euro. Ik heb een paar dingentjes die ik graag wil: Heavy 5(in ieder geval), Light year(in ieder geval), 2 silver slaute. Dan blijft nog een 50-70 euro over. Wat is slim om te doen? Overdag knallen kan niet. Werk *zucht*

Kleine cakes heb je, pijlen ook, knalspul ook in de vorm van Silver Salute.
Dan zou ik voor 1 of 2 grote cakes gaan, denk aan de Panter en Sniper bijvoorbeeld. Allebei toppers samen voor 75,50. Lijkt mij een erg goede optie. :wink:

Of zoek je iets geheel anders?

Edit:

Zelf ben ik nog opzoek naar een goede fontijn die zo hoog mogelijk komt en een redelijk lange tijdsduur heeft. Liefst zonder crackling. Iemand die me kan helpen?

Laatst bewerkt:

Ik zou gaan voor een meter pakketje, wat Binkies en een wat grotere cake zoals de Kickstarter (lesli)

Ik zou gaan voor een meter pakketje, wat Binkies en een wat grotere cake zoals de Kickstarter (lesli)

Binkies niet. Is een leuke knal maar ik kan overdag niet afsteken;) Dus heb liever siervuurwerk. Meterpakketje doe ik denk ik ook wel ja.

Kleine cakes heb je, pijlen ook, knalspul ook in de vorm van Silver Salute.
Dan zou ik voor 1 of 2 grote cakes gaan, denk aan de Panter en Sniper bijvoorbeeld. Allebei toppers samen voor 75,50. Lijkt mij een erg goede optie. :wink:

Of zoek je iets geheel anders?

Opzich goed idee. Maar beide potten zijn niet mijn soort potten. Ik hou wel van goud, maar niet met mine effect. Dan liever palm/willow idee. Nog andere ideeën?

Laatst bewerkt:
Ah, dit topic zocht ik!

Wegens bezuigingsredenen (teveel geld uitgegeven aan een andere hobby...) zal ik waarschijnlijk minder groot spul moeten kopen :( dus wat meer kleiner spul :)

De vraag waar ik nu mee zit is:

Royal's The Factory Collection of Wolff's Super 4-16?

Alvast bedankt.
Nog iemand met een mening? Pyroguy meldde in 't The Factory Collection topic al dat hij het mooi vond, maar had zelf de Super 4-16 niet gezien.

Mijn twijfel berust vooral op dat de Super 4-16 meer kruit per shot heeft, en ik het al in het echt heb gezien en weet dat het grote (en mooie) boeketten geeft. Dit is op filmpjes ook duidelijk.

Van de Factory Collection zijn enkel nog demofilmpjes op aardig grote afstand, en ik moet zeggen dat lang niet alle effecten mij even groot (e boeiend) lijken (mss ook door minder kruit per shot).

Iemand die beiden heeft gezien?

Ik zelf zou wachten totdat je die factory collection zelf heb gezien.. Het is altijd moeilijk uit te gaan van wat andere mensen vinden. En op een film komt het al helemaal vervorm over.

Heeft iemand ervaring met het buurtassortiment XXL van Rubro? Ik heb geen dealer bij mij in de buurt van Amersfoort of Utrecht zitten en moet er dus een flink stuk voor rijden (Althans, ik heb nog geen dealer gevonden binnen 50km) maar ik vind hem naar aanleiding van films en ervaringen toch wel erg spannend! :P

Ik zelf zou wachten totdat je die factory collection zelf heb gezien.. Het is altijd moeilijk uit te gaan van wat andere mensen vinden. En op een film komt het al helemaal vervorm over.
Aangezien ik in een gebied woon waar 1. tot dit jaar geen Royal dealer was 2. zelden demo's worden gegeven door de gierige vrekken 3. het nogal wat kost om naar een Royal demo te reizen voor een armoelijer als ik, is die mogelijkheid nagenoeg uitgesloten en ben ik aangewezen op de ervaringen van de leden alhier. Hen vertrouw ik op hun oordeel, zeker als het van meerdere komt en ik er zo voor mezelf een gemiddelde uit kan destilleren. :D

Welke potten rond de 30 a 40 euro of minder moeten egt in me collectie komen
geef dit jaar zo 600 euro uit aan sier iemand tips
ik wil doorlont projecten gaan maken.

Zware Jongens marijn €60 maar zijn 2 potten dus 30 ps :p
Goud van marijn €40 ps
Wil Wil wel van marijn €27,50 ps
Wodka Blue van bon €24 ps
Spring Flowers van bon €38 ps
Earcatcher van bon €... ps (weet prijs zo 123 niet)
Silver salute €22 ps (als je die niet neemt ben je geen freak haha)

Eventueel te overwegen is het Buurtassortiment XXL van Rubro 85 euro voor 6 kwaliteits potten!

Back
Bovenaan