Hulp bij mijn show

Djaimy

VWC Moderator
Forumleiding
Hoi freaks,

ik wil dit jaar samen met een grote groep een leuke consumenten show gaan verzorgen. Het budget is zon beetje €600/750 euro en ik wil een showtje van een minuut of 5,6,7 gaan maken. Ik heb echter nog nooit een showtje geschoten, dus ben eigenlijk op zoek naar een paar tips over de samenstelling van de collectie.

Ik wil graag een soort opbouwen naar een dikke finale met veel goud, fluit en knal. Het lijkt me wel leuk om te beginnen met wat fontijnen, dan een tail-cake o.i.d. en vervolgens rustig gaan bouwen naar een finale.

De merken waaruit ik kan kiezen maakt me niet zoveel uit. Ben zelf wel gecharmeerd van Zena, Rubro, Royal, Lesli, Katan, Pangu, Evolution, Wolff. Mochten jullie ideëen/tips hebben laat het me maar weten.

Ik raad als eerste qua fluit de gravity aan en van van die fluitbakken van rond de 7,- en dan maal 5 of meer dat geeft echt een lekker chaos effect.

Als finale wat knalcakes van Evolution gebruiken, mits ze dit jaar weer goed zijn!

Ik raad als eerste qua fluit de gravity aan en van van die fluitbakken van rond de 7,- en dan maal 5 of meer dat geeft echt een lekker chaos effect.

Als finale wat knalcakes van Evolution gebruiken, mits ze dit jaar weer goed zijn!

Zat zelf al als opwarmertje voor de finale aan de gravity te denken en dan per 2 of 3 inderdaad. De fluitbakken zat ik te denken aan de crackling whistler en knalblokken hoogmoedjes stuk of 5. Misschien nog die waaier van Evolution erbij. Alleen dat middenstuk is een beetje lastig..

Probeer ergens een karton Big19 (Wolff)(12 stuks) te scoren voor ongeveer 130 euro. Dat zijn mooie cakes voor het midden van de show voor weinig geld met toch grote effecten.

Zat zelf al als opwarmertje voor de finale aan de gravity te denken en dan per 2 of 3 inderdaad. De fluitbakken zat ik te denken aan de crackling whistler en knalblokken hoogmoedjes stuk of 5. Misschien nog die waaier van Evolution erbij. Alleen dat middenstuk is een beetje lastig..

Ik begin zelf met wat (pre)chaos waarschijnlijk, dit omdat ik vorige jaar voor het eerst een klein projectje heb gedaan en daar toen ook mee begonnen ben. Soort van traditie ga ik daar van maken denk ik, zodat de straat weet dat het begint..:)

Als ik me niet vergis had ik zelf ook de crackling whistler en zeker een aanrader. Had ze per 4/5 tegelijk, mijn zus (de angsthaas) is toen dekking achter een auto gaan zoeken zo'n chaos was het:p

Hoogmoedjes staan ook op mijn wishlist, hopelijk voor een goeie prijs hier in de buurt te verkrijgen!

Ik begin zelf met wat (pre)chaos waarschijnlijk, dit omdat ik vorige jaar voor het eerst een klein projectje heb gedaan en daar toen ook mee begonnen ben. Soort van traditie ga ik daar van maken denk ik, zodat de straat weet dat het begint..:)

Als ik me niet vergis had ik zelf ook de crackling whistler en zeker een aanrader. Had ze per 4/5 tegelijk, mijn zus (de angsthaas) is toen dekking achter een auto gaan zoeken zo'n chaos was het:p

Hoogmoedjes staan ook op mijn wishlist, hopelijk voor een goeie prijs hier in de buurt te verkrijgen!

Heb vorig jaar 5 hoogmoed gehad als afsluiter vd avond. Zeer goed bevallen! Die crackling whistler komt er ook sowieso!

Qua fonteinen zou ik gaan voor de crackling sky 4 of 5 keer. Helemaal niet duur (zeker niet met korting) en dat zijn prima fonteinen!
Voor fluit ook zeker de concerto rosso, gravity en hypnotised in overweging nemen. Met 4x concerto rosso heb je al een minuut lang geweld. Tijdens mijn show twee jaar geleden vonden vele toeschouwers dit zelfs de vetste combo uit heel de show.
Qua knal is de white thunder ook een optie!

Hieronder wat beelden van mijn afgelopen show (vanuit het publiek).
Op het begin 4x crackling sky, op 2.30 4x concerto rosso, op 3.50 gravity en op 4.35 de white thunders.

Ohja en voor opvulling van de show gewoon een karton big 19 kopen. Beter prijskwaliteit ga je nergens vinden voor in een show!

Wat ik altijd gaaf vind midden in een show is even de rust terug brengen,

Wat crossette's en go-getters erin :)

In de finale zou ik persoonlijk de Final Fate van Wolff en de Secret Salute Finale van Rubro gebruiken.

Ligt er ook aan wat je precies wilt in thema of gewoon random rammen.
Zou er zeker een paar rustige elementen in bouwen zoals Nitraat ook
al aangeeft.

Qua fonteinen zou ik gaan voor de crackling sky 4 of 5 keer. Helemaal niet duur (zeker niet met korting) en dat zijn prima fonteinen!
Voor fluit ook zeker de concerto rosso, gravity en hypnotised in overweging nemen. Met 4x concerto rosso heb je al een minuut lang geweld. Tijdens mijn show twee jaar geleden vonden vele toeschouwers dit zelfs de vetste combo uit heel de show.
Qua knal is de white thunder ook een optie!

Hieronder wat beelden van mijn afgelopen show (vanuit het publiek).
Op het begin 4x crackling sky, op 2.30 4x concerto rosso, op 3.50 gravity en op 4.35 de white thunders.

Ohja en voor opvulling van de show gewoon een karton big 19 kopen. Beter prijskwaliteit ga je nergens vinden voor in een show!

Dankjewel, ook fijn dat filmpje erbij! Ziet er goed uit en dit neem ik zeker mee!

Wat ik altijd gaaf vind midden in een show is even de rust terug brengen,

Wat crossette's en go-getters erin :)

In de finale zou ik persoonlijk de Final Fate van Wolff en de Secret Salute Finale van Rubro gebruiken.

Dat wou ik inderdaad gaan doen, ik zat te denken aan de splitonium van Lesli om voor de finale even rustig aan te doen en dan te gaan rammen. De final fate is een optie maar wel gelijk heel erg prijzig. De finalebak van Secret Salute is inderdaad ook heel erg vet! Bedankt!

Djaimy, na de demo van Wolff gister zou je ook kunnen naar The Malibu Action voor crossettes en voor fluit natuurlijk Return of the Phoenix.

De nieuwe versie (althans de 2014 versie) van de Crossing Crossette van Wolff is ook een lekkere crossette cake. Schiet in salvo's maar dan niet met de standaard rood en groen, meer een beetje lichtblauw en rozeachtig.

Nadeel is wel dat die in 15 seconden leeg is en je er eigenlijk 2 of 3 tegelijk moet laten gaan. Maar als budget geen punt is of je hebt goeie korting dan is het een aanrader :)

Laatst bewerkt:
De nieuwe versie (althans de 2014 versie) van de Crossing Crossette van Wolff is ook een lekkere crossette cake. Schiet in salvo's maar dan niet met de standaard rood en groen, meer een beetje lichtblauw en rozeachtig.

Nadeel is wel dat die in 15 seconden leeg is en je er eigenlijk 2 of 3 tegelijk moet laten gaan. Maar als budget geen punt is of je hebt goeie korting dan is het een aanrader :)

Dankje Thomas!

Back
Bovenaan