pyro-power
VWC lid
Hallo,
Ik kreeg laatst een folder/krant van Willems Sierbestrating Vuurwerk. Daar zag ik op de bestellijst ook het volgende staan:
Doorverbindlont 8m € 8,00
Ik was nieuwsgierig of dit nou het echte Viscolont was. Ik had ge-emailt en kreeg 2 weken later een keurig e-mailtje terug.
Beste Rob,
Ik kreeg daarna nog een e-mailtje dat ik misschien een groot bedrag aan korting kon krijgen. Ik vind het een prima service. Als je omstreeks Berkelland woont is dit echt en aanrader. Ze verkopen naast Dynasty en Pyro Shopper namelijk ook BonFireWorks, Full Loaded, en Royal Class.
Heb jij al ervaring met deze winkel? Deel ze!
Ik kreeg laatst een folder/krant van Willems Sierbestrating Vuurwerk. Daar zag ik op de bestellijst ook het volgende staan:
Doorverbindlont 8m € 8,00
Ik was nieuwsgierig of dit nou het echte Viscolont was. Ik had ge-emailt en kreeg 2 weken later een keurig e-mailtje terug.
Beste Rob,
Ik kreeg van mijn vader te horen dat hij een of ander mailtje had gekregen over doorverbindlont. Hij wist echter niet dat we zo iets hadden en ik was net weg op wintersport. Van daar de late reactie. We hebben inderdaat de groene viscolont en dat is de zelfde lont die ook aan al het vuurwerk zit. Dit kun je gebruiken om vuurwerk te koppelen, echter vermeld ik er bij dat dit niet is toe gestaan. Als waslijn of voor mensen die een kort lontje hebben kunt u het wel gebruiken. Als u veel lont wil hebben is het raadzaam om dit van te voren aan te geven en dan ook hoe veel van wege het beperkte aanbod.
Als vuurwerk kenner, kent u de kwalitijt van Wolff (Dynasty en full loaded) en Bonfire en Lesli. Wellicht bent u groot afnemer en hebben veel producten van uw wens in ons assortiment, dan kunnen wij mischien iets met directe korting i.p.v. gratis vuurwerk.
Op www.vuurwerkberkelland.nl staan al onze producten wel vermeld.
Voor niet doorsnee vragen kunt u ook beter direct mailen naar [Prive-email]het onderwerp beginnend met VUURWERK i.v.m. ongewenste post filter.
Hopend u voldoende geinformeerd te hebben en met vriendelijke groet,
André Willems
Ik kreeg daarna nog een e-mailtje dat ik misschien een groot bedrag aan korting kon krijgen. Ik vind het een prima service. Als je omstreeks Berkelland woont is dit echt en aanrader. Ze verkopen naast Dynasty en Pyro Shopper namelijk ook BonFireWorks, Full Loaded, en Royal Class.
Heb jij al ervaring met deze winkel? Deel ze!