http://www.vuurwerkberkelland.nl/ [Willems Sier Bestrating]

pyro-power

VWC lid
Hallo,

Ik kreeg laatst een folder/krant van Willems Sierbestrating Vuurwerk. Daar zag ik op de bestellijst ook het volgende staan:

Doorverbindlont 8m € 8,00

Ik was nieuwsgierig of dit nou het echte Viscolont was. Ik had ge-emailt en kreeg 2 weken later een keurig e-mailtje terug.

Beste Rob,

Ik kreeg van mijn vader te horen dat hij een of ander mailtje had gekregen over doorverbindlont. Hij wist echter niet dat we zo iets hadden en ik was net weg op wintersport. Van daar de late reactie. We hebben inderdaat de groene viscolont en dat is de zelfde lont die ook aan al het vuurwerk zit. Dit kun je gebruiken om vuurwerk te koppelen, echter vermeld ik er bij dat dit niet is toe gestaan. Als waslijn of voor mensen die een kort lontje hebben kunt u het wel gebruiken. Als u veel lont wil hebben is het raadzaam om dit van te voren aan te geven en dan ook hoe veel van wege het beperkte aanbod.
Als vuurwerk kenner, kent u de kwalitijt van Wolff (Dynasty en full loaded) en Bonfire en Lesli. Wellicht bent u groot afnemer en hebben veel producten van uw wens in ons assortiment, dan kunnen wij mischien iets met directe korting i.p.v. gratis vuurwerk.
Op www.vuurwerkberkelland.nl staan al onze producten wel vermeld.

Voor niet doorsnee vragen kunt u ook beter direct mailen naar [Prive-email]het onderwerp beginnend met VUURWERK i.v.m. ongewenste post filter.

Hopend u voldoende geinformeerd te hebben en met vriendelijke groet,

André Willems

Ik kreeg daarna nog een e-mailtje dat ik misschien een groot bedrag aan korting kon krijgen. Ik vind het een prima service. Als je omstreeks Berkelland woont is dit echt en aanrader. Ze verkopen naast Dynasty en Pyro Shopper namelijk ook BonFireWorks, Full Loaded, en Royal Class.

Heb jij al ervaring met deze winkel? Deel ze!

Ik heb gehoord dat de prijzen dit jaar het zelfde zijn als vorig jaar, op een paar artikelen na.
Ben erg benieuwd of er nieuwe artikelen bij zijn gekomen.
Foldertje van Willems is dit jaar een week later in verband met de productie kosten.

Grtzz PB

Ik heb al vaak bij Willems Sierbestrating vuurwerk gekocht.
KWALITEIT!!!
Geweldig goedkoop en goed spul!!!
In de plaats waar Willems Sierbestrating(Wolff) zit, is ook een andere Welkoop, die verkopen Lesli vuurwerk, veel te duur, dit is 3x goedkoper!

Ik heb al vaak bij Willems Sierbestrating vuurwerk gekocht.
KWALITEIT!!!
Geweldig goedkoop en goed spul!!!
In de plaats waar Willems Sierbestrating(Wolff) zit, is ook een andere Welkoop, die verkopen Lesli vuurwerk, veel te duur, dit is 3x goedkoper!

Ja ik ben het helemaal met je eens:):thumbup:
Heb mijn bestellijst al helemaal klaar
Alleen best jammer dat die Thunder Kings van Pyroshopper dit jaar 1,70 zijn:sad:
Vind de service bij Willems ook erg goed, vriendelijke medewerkers:thumbup:
Kwaliteit is inderdaad heel goed:thumbup::thumbup:

Haal er standaard m'n vuurwerk
Ik hoop ook dat er meer leden van VWC hun ervaringen op dit forum willen delen.

Greetzzz PB

Dit heb ik met willems heen en weer staan sturen:

Hallo André,

Bedankt voor de goede service!

Sander

Op 4 januari 2011 10:15 schreef Willems Sierbestrating <[email protected]> het volgende:

Beste Sander,

Het is als volgt. 1 maal ca 10 euro voor de Black Cats en 1 maal circa 12 euro voor de Battle of New Orleanse. Met het uitdraaien van deze mail kunt u voor 22 euro aan vuurwerk uitzoeken in 2011.
Wij hopen dat zo verder alles op een correcte wijze is afgehandeld.

Met vriendelijke groet,

André Willems.

Van: Sander
Verzonden: dinsdag 4 januari 2011 9:53
Aan: Willems Sierbestrating
Onderwerp: Re: Vuurwerk (explosie)

Hallo André,

Oké, fijn dat alles nu toch goed is.
U schrijft in uw mail dat ik gratis deze 2 potten weer kan krijgen in 2012, hoe werkt dat?
Komt er iets van een bon of zo?

Sander

Op 4 januari 2011 09:37 schreef Willems Sierbestrating <[email protected]> het volgende:
Beste Sander,

Allereerst ondanks het vuurwerk incident de beste wensen voor 2011!

Vuurwerk produceren is handwerk en een “foutje” is dan snel gemaakt en heeft dan al snel grotere gevolgen. Ik verwijs u graag naar het volgende filmpje om een indruk van het proces te krijgen.
http://www.wolff-vuurwerk.com/howitsmade/index/film/cake
Ondanks dat er vele testen op vuurwerk worden uitgevoerd en importeur Wolff het beste kwaliteit vuurwerk van Nederland heeft. Is het kennelijk in uw omgeving 2x mis gegaan met het afsteken met 2 van hun potten. De vermoedelijke oorzaak is dat er geen stijglading in een van de buisjes is gekomen. Of dat tijdens het transport van China naar u, er een beschadiging aan is gekomen. Dit is hellaas nooit te voorkomen. Gelukkig heeft u dit gemeld opdat wij dit weer door kunnen geven en de importeur die er in China ook maatregelen op kan nemen. Het is een bekend probleem en u heeft het gelukkig als enigste bij ons gemeld. Ook wordt er op de Black cats niet voor niets voorgeschreven dat u ten minste 8 meter afstand dient te bewaren.
Wij kunnen verder dan ook niets anders doen dan het doorgeven aan de importeur en zullen dat dan ook zeker doen. Mocht u ondanks dit incident in 2012 toch nog weer vuurwerk willen afsteken, dan kunt u voor beide potten uiteraard gratis een vervanger komen halen waar u hopelijk wel van kunt genieten.

Met vriendelijke groet,

André Willems
Verzonden: zaterdag 1 januari 2011 18:55
Aan: [email protected]
Onderwerp: Vuurwerk (explosie)

Hallo,

Ik heb een paar dingen gekocht waaronder: Black Cats, deze ontplofte bij zijn laatste schot, en alle crackling ging tegen alle auto's aan. Gelukkig is alles goedgekomen.
Een vriend van mij had de pot in de aanbieding bij jullie gekocht: Battle (de rest van de naam weet ik niet meer) Is ook ontploft toen hij nog 3 schoten moest doen.
Dus zeg maar dat ze niet omhoog gingen maar op de grond al hun effect deden, als de pot is afgelopen zag je hem in 3 stukken liggen.
Ik hoef geen vergoeding e.d maar ik wilde toch wel even melden van de 5 potten die we samen bij jullie hebben gekocht zijn er 2 ontploft, want we zijn flink geschrokken.

Met vriendelijke groet,

Sander

Dit heb ik met willems heen en weer staan sturen:
(Onderaan beginnen:p Ging een beetje fout met kopieëren:p)

Hallo André,

Bedankt voor de goede service!

Sander

Op 4 januari 2011 10:15 schreef Willems Sierbestrating <[email protected]> het volgende:

Beste Sander,

Het is als volgt. 1 maal ca 10 euro voor de Black Cats en 1 maal circa 12 euro voor de Battle of New Orleanse. Met het uitdraaien van deze mail kunt u voor 22 euro aan vuurwerk uitzoeken in 2011.
Wij hopen dat zo verder alles op een correcte wijze is afgehandeld.

Met vriendelijke groet,

André Willems.

Verzonden: dinsdag 4 januari 2011 9:53
Aan: Willems Sierbestrating
Onderwerp: Re: Vuurwerk (explosie)

Hallo André,

Oké, fijn dat alles nu toch goed is.
U schrijft in uw mail dat ik gratis deze 2 potten weer kan krijgen in 2012, hoe werkt dat?
Komt er iets van een bon of zo?

Sander

Op 4 januari 2011 09:37 schreef Willems Sierbestrating <[email protected]> het volgende:
Beste Sander,

Allereerst ondanks het vuurwerk incident de beste wensen voor 2011!

Vuurwerk produceren is handwerk en een “foutje” is dan snel gemaakt en heeft dan al snel grotere gevolgen. Ik verwijs u graag naar het volgende filmpje om een indruk van het proces te krijgen.
http://www.wolff-vuurwerk.com/howitsmade/index/film/cake
Ondanks dat er vele testen op vuurwerk worden uitgevoerd en importeur Wolff het beste kwaliteit vuurwerk van Nederland heeft. Is het kennelijk in uw omgeving 2x mis gegaan met het afsteken met 2 van hun potten. De vermoedelijke oorzaak is dat er geen stijglading in een van de buisjes is gekomen. Of dat tijdens het transport van China naar u, er een beschadiging aan is gekomen. Dit is hellaas nooit te voorkomen. Gelukkig heeft u dit gemeld opdat wij dit weer door kunnen geven en de importeur die er in China ook maatregelen op kan nemen. Het is een bekend probleem en u heeft het gelukkig als enigste bij ons gemeld. Ook wordt er op de Black cats niet voor niets voorgeschreven dat u ten minste 8 meter afstand dient te bewaren.
Wij kunnen verder dan ook niets anders doen dan het doorgeven aan de importeur en zullen dat dan ook zeker doen. Mocht u ondanks dit incident in 2012 toch nog weer vuurwerk willen afsteken, dan kunt u voor beide potten uiteraard gratis een vervanger komen halen waar u hopelijk wel van kunt genieten.

Met vriendelijke groet,

André Willems
Verzonden: zaterdag 1 januari 2011 18:55
Aan: [email protected]
Onderwerp: Vuurwerk (explosie)

Hallo,

Ik heb een paar dingen gekocht waaronder: Black Cats, deze ontplofte bij zijn laatste schot, en alle crackling ging tegen alle auto's aan. Gelukkig is alles goedgekomen.
Een vriend van mij had de pot in de aanbieding bij jullie gekocht: Battle (de rest van de naam weet ik niet meer) Is ook ontploft toen hij nog 3 schoten moest doen.
Dus zeg maar dat ze niet omhoog gingen maar op de grond al hun effect deden, als de pot is afgelopen zag je hem in 3 stukken liggen.
Ik hoef geen vergoeding e.d maar ik wilde toch wel even melden van de 5 potten die we samen bij jullie hebben gekocht zijn er 2 ontploft, want we zijn flink geschrokken.

Met vriendelijke groet,

Sander

Prima service toch?!

ik ben daar ook wel een aantal malen geweest...puur om de demo te bekijken..altijd gezellig wel en voor mij qua winkeliersdemo voor wolff producten een van de dichtsbijzijnde :D

Waarschijnlijk zijn ze hem aan het updaten. Gewoon even geduld hebben lijkt mij een goede oplossing.

Back
Bovenaan