Houten 30-04-2011

ylke

VWC lid
Waar: Houten
Wannneer: 30 april 2011 Koninginnedag
provincie : Utrecht
wie : Azuma
kaliber : Niet bekend
tijdstip : 22.00 uur

22.00 uur groots vuurwerk aan de Kooikersplas.

Laatst bewerkt:
Vorig jaar een leuke show gezien. Hopelijk schiet Azuma dit jaar weer. Ik denk dat ik hier weer aanwezig ben. :)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Copyright: MastalineMovies

Bij deze de film van vorig jaar, helaas zonder finale (op film).

Hier mijn film van vorig jaar.
Een erg leuke show. Hopelijk wordt er dit jaar iets sneller geschoten. :)

Zoals je hoort in de film is het erg druk, ben je van plan te komen? Zorg dat je goed op tijd bent omdat het ieder jaar weer druk is en er verschillende wijken zijn afgesloten een kwartier van te voren.

Adres voor in de tomtom: Snoeksloot 64 3993 HM Houten
Het adres van het eetcafé enkele honderden meters vanaf de plas.

Dit vuurwerk word zeker door Azuma geschoten.
Ik ben deze dag ook aanwezig overdags op het schietterrein en sávonds aan de overkant voor de film.

Samen met Jawe en zijn vrouw naar deze show geweest.
Top show gezien, goed gestepped en leuke opbouw.
Qua kaliber minder groot, dan wat ik gisteren heb gezien.
Maar wel beter geprogrammeerd en geschoten als gisteren.
Maar ja gisteren stond er in Osdorp het ponton in de fik en het waaide ook hard.
Dus eingelijk mag ik ook niet vergelijken...

Mooie vuurwerk gezien, black salutes, mooie mnines met een lekkere zware doffe knal en van de Slver slautes was ik weer compleet onderste boven van.

Super showtje en goed geschoten.
Volgens jaar ben ik weer bij.

Foto's volgen, moet er 100+ uitzoeken....:wink:

Laatst bewerkt:
Wat een GEWELDIGE show heb ik vandaag gezien, puur genot:) Erg mooie producten, waaronder een aantal erg mooie mines!:) Film komt er zo snel mogelijk aan:)

Buiten de show om was de sfeer ook weer prima, eerst lekker eten van de bbq, daarna de show kijken en om het af te maken had DS ook nog heerlijke oliebollen meegenomen:D

Heb me in elk geval prima vermaakt.

Foto's.

DSC_9438.jpg

DSC_9450.jpg

DSC_9451.jpg

DSC_9454.jpg

DSC_9455.jpg

DSC_9461.jpg

DSC_9464.jpg

DSC_9465.jpg

DSC_9469.jpg

DSC_9471.jpg

DSC_9472.jpg

DSC_9474.jpg

DSC_9476.jpg

DSC_9479.jpg

DSC_9482.jpg

DSC_9485.jpg

DSC_9486.jpg

DSC_9487.jpg

DSC_9488.jpg

DSC_9489.jpg

DSC_9492.jpg

DSC_9497.jpg

DSC_9501.jpg

DSC_9502.jpg

DSC_9505.jpg

DSC_9510.jpg

DSC_9522.jpg

DSC_9525.jpg

Veel kijk plezier.

Excusses voor de ruis op sommige foto's.
Maar ik moest weer met me vette klauwen me f waarde veranderen...
Jurrien je had gelijk.....

Laatst bewerkt:
@!#$%^^$&*#Q@$@!#$@#%^& wat word ik toch moe van mn bewerkingsprogramma... :angry:

Film was klaar, in de upload gegaan, maar mn bewerkingsprogramma heeft nog een keer de show er achter aan geplakt zonder geluid waardoor die te lang is voor YouTube.. :frusty:

Morgen op mn gemakkie even kijken wat er fout is gegaan en dan gooi ik hem gelijk weer in de upload. Sorry voor het ongemak.

Zo dan, na met koninginnen-nacht een beetje teleurgesteld naar huis te zijn gegaan door de slordige show die ik in Almere heb gezien, ging ik nu met een veel leuker gevoel naar huis in Houten. Wat een geweldige goedmaker was dit van Azuma zeg! Begon rustig met een aantal bengalen maar al snel zat het tempo er goed in met mooie bommen, kaarsen en een aantal steppers, en nog meer:) De finale was anders ook echt niet verkeerd met de gouden mines heerlijk breed afsluitend met een salvo salutes in de volle breedte.

Ik heb in ieder geval een heerlijke show gezien daar in Houten en ik heb er dan ook echt niets maar dan ook niets op aan te merken.

Zal deze show dan ook lang onthouden denk ik! Heerlijk voor Nederlandse begrippen, ook een heerlijke locatie.

Ook de freaks weer bedankt voor de gezellige avond en de heerlijke en gezellige barbecue bij Nick thuis en jorik nog bedankt voor het toetje hea, de nu toch wel traditioneel wordende oliebollen na afloop van shows?:p

Laatst bewerkt:
Enjoy:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wederom geluid niet optimaal, maar ben druk bezig met experimenteren met de instellingen:)

Zo, ook weer thuis! Dit was nou een show zoals ik ze graag mag zien.. een goede mix van materiaal, genoeg bommen, candles, singleshots, niet teveel cakeboxen. De candles vaak netjes als ondersteuning (zoals het hoort, vind ik) gebruikt voor het lage gedeelte bij de bommen hoog in de lucht. waar het kon mooi in thema geschoten in plaats van schiet maar raak voor een knaak.

Verder leuk gebruik gemaakt van wat mooie steppers. Dat op het laatst een welgemeend oprecht massaal ooooooohhhh en applaus uitlokte bij het publiek. Wat bij mij op zn beurt kippenvel deed krijgen.

De finale was netjes en mooi geschoten met wat leuk Italiaans speelgoed. Bob je hebt een mooi klusje afgeleverd samen met je team! oja de Video.. om bob een plezier te doen. :wink: :

+ YouTube Video

HD WMV: *klik* voor download

zo, en nu ga ik lekker naar bed. Veel kijk plezier!

ps: fotos volgen nog

Back
Bovenaan