House of Lightning

Lev-he

VWC lid
Artikelnummer: RFC 1403
Artikelnaam: House of Lightning
Bruto Gewicht: 1700 gram
Netto Kruitgewicht: 256 gram
Aantal Schoten: 19
Effectomschrijving: Silver palm w/crackling, silver tail to silver strobe willow
Verpakkingseenheid: 8/1
Richtprijs: € 23,85

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
helemaal geen verkeerde cake (alhoewel ik nu onderhand erg verwend wordt door Royal :D)en als je kijkt naar de prijs...weer een toppertje!

Hier een foto van deze cake, gemaakt bij Vuurwerk Orthen. Beter dan de CGI in de starttopic.

house_of_lightning.jpg

Hier is mijn film van deze cake, geschoten tijdens de demo van Top Vuurwerk Rotterdam, op 18 december 2009.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Mooi product. Eén ding viel mij wel op, het willow effect komt iets minder tot zijn recht als het volgende effect met crackling erover heen ramt. Dat vond ik wel jammer, want de combinatie van een willow afgewisseld met silver palm/crackling is wel mooi.

Er zit in de filmpjes wel veel tempoverschil waardoor de effecten er niet altijd even mooi uitkomen. Toch mooie effecten voor een leuke prijs!

deze cake had ik gratis gekregen, ik vond het een mooie cake! alleen jammer van de wind :cry:zeker met die crackling... verder was het een top cake!

--pyro99:bye:

Back
Bovenaan