Hoorn 14-08-2009

moontan

VWC lid
plaats : Hoorn
provincie : Noord-Holland
wie : Laser & Fireworks
wat : Professioneel tot 6inch
waar : Achter de Westerdijk
tijdstip: 22.00 uur

extra info:

Dit is een vuurwerk op muziek. vorigjaar ook geschoten door Laser & Fireworks. Een verslag met video en fotos kun je *hier* nog eens terug lezen

Laatst bewerkt:
Ahh.. groot vuurwerk?
Hoorn? Daar kan ik wel heen :)
Misschien zien jullie me daar wel, als het niet ergens in mijn zomervakantie valt...

Mzzl, Mick

Als het goed is schiet Laser & Fireworks deze show weer.. was vorigjaar echt een piekfijne show op muziek! heb er toen echt van genoten!

ze wordt door L&F geschoten is me net telefonisch medegedeeld. max kaliber zal net als vorig jaar 6inch zijn.

Moontan.. de titel staat fout?
Volgens de link in post 3 is het op de 15e? :)

EDIT: het spijt me.. die van de 15e gaat natuurlijk over 2008.. sorry :bye:

Laatst bewerkt:
mischien wel de mooiste nederlandse show geschoten in 2008 .
toen was ik er door 'n beslissing op het laatste moment niet bij , maar dit jaar koste wat het kost ben ik hier aanwezig .

Vuurwerk kijken vanaf het water

Gepubliceerd op 31 juli 2009, 16:26

Laatst bijgewerkt op 31 juli 2009, 16:27

HOORN -
Incidenteel gebeurde het al, maar georganiseerd nog niet: het Hoornse kermisvuurwerk bekijken vanaf het water. Op vrijdagavond 14 augustus kan dat voor het eerst, tijdens 'Rock That Boat'.

Ruud Kreuk en Bas Pronk houden wel van een feestje en hebben beiden hun werk gemaakt van het organiseren van evenementen. ,,Tijdens het vuurwerk zie je altijd dat het langs het water onwijs druk is'', zegt Ruud. ,,Maar is er geen gelegenheid om iets te drinken of iets dergelijks. Wij willen de mogelijkheid geven het vuurwerk eens van de andere kant te bekijken: vanaf het water.''

Lees meer in Dagblad voor West-Friesland van zaterdag 1 augustus

http://www.noordhollandsdagblad.nl/...le4986596.ece/Vuurwerk_kijken_vanaf_het_water

Vuurwerk op radio en Joling op kermis
ingevoerd op 13-8-2009

HOORN - Radio Hoorn verzorgt op vrijdag 14 augustus een live radio-uitzending van het vuurwerk. Aangezien het vuurwerk dit jaar voor de tweede keer vergezeld gaat van muziek, is sprake van een heus vuurwerkconcert! Het laten samenvloeien van de muziek en de donderslagen van het vuurwerk is in handen van het bedrijf Laser Fireworks Europe uit Veenendaal.

Wie niet in staat is vrijdagavond naar de Westerdijk te gaan, kan het spektakel dus op de lokale zender Hoorn volgen. Dat kan via de ether (FM 105.8), via de kabel (FM 96.5) en via internet (www.radiohoorn.nl). Aanvang 22.00 uur.

Gerard Joling zingt tijdens alcoholvrij muziekfeest
Op zaterdag 15 augustus komt Radio NL naar Hoorn. Van 12.00 tot 17.00 uur verzorgt deze omroep op de Noorderveemarkt optredens van zo’n 30 Nederlandstalige artiesten. In het kader van het project Jeugd en Alcohol is het feest alcoholvrij en ook nog eens gratis toegankelijk.
Aan de toch al indrukwekkende rij artiesten is nu ook Gerard Joling toegevoegd. Zijn optreden is naar verwachting tussen 16.00 en 17.00 uur. Op de lijst staan ook Glennis Grace, Mooi Wark, Wolter Kroes, Monique Smit en Peter Beense.
Op www.radionl.fm staat de complete line-up.
2337804_1_640.jpg

Deze show staat in het verkeerde topic
Moet zijn: Hoorn in Friesland
Topic wordt verplaatst

wat is nou fred, Hoorn te Noord-Holland of Hoorn (terschelling) te Friesland?

volgens Google maps is de locatie Westerdijk in Hoorn te Noord-Holland

Laatst bewerkt:
Sorry, jongens, ik ben even helemaal de weg kwijt.
Wie helpt mij weer op het juiste pad?
Er wordt in de aankondiging gesproken over West Friesland?

Moontan, West-Friesland is een streek in Noord-Holland, het is zeker weten Hoorn in Noord-Holland. Hoorn is namelijk een gemeente in west-friesland, in noord-holland.

Back
Bovenaan