Hoorn 12-08-2011

elk jaar een geweldige show .
ik ben zeker aanwezig .

hier wat foto's door mij gemaakt bij deze show in 2009 :

03koaxcgp3pn86.jpg

2t8smahikopcd6.jpg

6su5t0v6usesr2.jpg

getm3oebxpm3zq.jpg

rwfibsiogph2u8.jpg

vmg468cws0t77p.jpg

z4hueqad5ogfkm.jpg

hier wat foto's van deze show uit 2010 :

AfbeeldingDD024.jpg

AfbeeldingDD028.jpg

AfbeeldingDD044.jpg

AfbeeldingDD051.jpg

hier vindt je de film van 2009 gefilmt door michael/pyromaniac :
http://www.thundershow.nl/index.php/videos/2009/175-hoorn-14-08-2009

en dit is de film van 2010 ook gefilmt door michael/pyromaniac :
http://www.thundershow.nl/index.php/videos/2010/191-hoorn-13-08-2010

zoals je ziet een echte aanrader deze show .
wij van thundershow zijn iniedergeval aanwezig .

:bye:

2 jaar geleden geweest,leuke show,vorig jaar was ook de bedoeling.Maar eenmaal onderweg reed ik iets te hard en raakte me rijbewijs kwijt dus konden we niet verder haha.Dit jaar een nieuwe poging :D

Een van Nederlands grootste en beste Pyromusicals! Zoals ieder jaar ook hier weer present!

(als we dan toch weer gaan spammen) Hier de beelden van de show van vorigjaar met een uniek kijkje achter de schermen:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

deel 2:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

ik heb die week nog vakantie, dus ga ik eindelijk deze show ook eens meemaken :D

Hier moet ik gewoon bij zijn !

hoorn.jpg

Foto even gekopieerd uit topic van vorig jaar.
Bovenin zie je het station van Hoorn.

Zoals (bijna) elk jaar ben ik ook weer van de partij!

Vuurwerk kijken vanuit Het Park

HOORN - Het is vrijdag 12 augustus mogelijk vanuit de foyer van schouwburg Het Park naar het kermisvuurwerk te kijken. Er is ook een besloten plateau aan de achterzijde van het theater.

Buiten is er het kleurrijke schouwspel en binnen klinkt vanaf 21 uur stevige discobeat van DJ Max en DJ Johnny van Hoorn. Een cateraar zorgt voor snacks.

De entree bedraagt vijf euro via de voorverkoop. Bestellingen kunnen via www.hetpark.nl of op 0229-291000, op werkdagen tot 12 uur.

In de theaterbrasserie is het na inschrijving mogelijk op deze vrijdagavond een vuurwerkdiner over vijf gangen te nuttigen.

bron

mmm, misschien dat je voor €5,- nog best een mooi plekkie hebt waar je wat rustiger kunt genieten van de mooie show:)

Zeilend discofeest bij Hoorns kermisvuur

Zeilend discofeest bij Hoorns kermisvuur

HOORN - Deze zomer onderhoudt de 3-mastbark Stedemaeght een veerdienst van Lelystad naar Hoorn. Op 12 augustus 2011 komt zij speciaal naar Hoorn voor een spetterend zeilend discofeest op het water. En wordt voor deze gelegenheid geheel in fluoriserend licht gezet.

Vanaf het schip heeft men een fantastisch gezicht op het vuurwerk bij het Hoornse Hop. Aan boord is de DJ JD uit Enkhuizen. Mensen die mee willen kunnen tussen 18.30 en 20.00 uur inschepen. De Stedemaeght zal dan liggen aan de Rouaansteiger bij het Oostereiland, ook bekend als de Krententuin.

Om 20.00 uur varen we af en we zijn om 01.00 uur weer terug. De prijs is euro 37,50 en is inclusief een welkomstdrankje, 3 consumptiemunten en diverse borrelhapjes. Kaarten zijn aan boord verkrijgbaar. Vanaf 15.00 uur ligt de Stedemaeght in Hoorn. Ook zijn reeds kaarten verkrijgbaar bij de VVV, Veemarkt 44 te Hoorn.

http://www.hoorngids.nl/nw-7951-7-3345292/nieuws/zeilend_discofeest_bij_hoorns_kermisvuurwerk.html

* Vrijdag 12 augustus
22.00 uur: Spectaculair vuurwerk op muziek (ook te beluisteren via Radio Hoorn op 105.8) vanaf het Hoornsche Hop

Vuurwerk & feesten

Uitgaan & Vrije Tijd | 09 augustus 2011 | bron: Westfries Weekblad
HOORN - Het kermisvuurwerk inspireert de nodige mensen en bedrijven tot bijzondere feesten. Vrijdagavond 12 augustus zijn er op aparte locaties feesten.

Zo is er in Het Park het vuurwerkdiscofeest, in de foyer met zicht op de vuurwerklocatie Hoornse Hop, vanaf 21.00 (info en reserveren 0229-291000). Bovendien zetten rederijen twee schepen in. De Stedemaeght komt naar de steiger bij het Oostereiland, voor het inschepen vanaf 18.30 uur voor Sailing Sound, een combi van feest en vuurwerk kijken (info via VVV); de Abel Tasman biedt de Salsa sail party, vanaf het Houten Hoofd 20.00 uur (kaarten via Hoofdtoren of 0229-215487).

Het feest in het Park kent een entree van vijf euro, op de schepen 37,50 en 45 euro

Bron : http://www.dichtbij.nl/west-friesland/uitgaan-en-vrije-tijd/artikel/2127415/vuurwerk-feesten.aspx

Hier ben ik uiteraard weer aanwezig zoals al velen jaren! Een schitterende prof show is dit. Dus word weer lekker genieten morgen nu al zin in!

De show was mooi! :-) helaas zaten er op de terugweg gasten in de trein die het grappig vonden om met snoep te gooien...dus jongens...ehh kinders van thundershownl, ga jullie schamen..:p
Nee serieus is dit humor? :angry:

Maar zoals ik al zei..de show was helemaal top!

Laatst bewerkt:
Door Redacteur West-Friesland
Gepubliceerd op 12 augustus 11, 23:07 Laatst bijgewerkt op 12 augustus 11, 23:12

HOORN - Het traditionele kermisvuurwerk luidt vrijdagavond de laatste drie dagen van de Hoornse kermis in.

De belangstelling voor het vuurwerk was ver van tevoren al groot. Dat viel af te leiden uit de kaartverkoop voor een evenement in de schouwburg Het Park dat rond het vuurwerk was opgezet. De vierhonderd kaarten die hiervoor beschikbaar waren, werden allemaal verkocht.

Bron

Hier alvast een deel van de finale die ik op youtube heb kunnen vinden :

+ YouTube Video

Met dank aan : ccengine

Was hier samen met Jeffo heen geweest, was een leuke show! Leuke effecten voorbij zien komen. Hier vast een aantal foto's, meer volgen er morgen. De film kom misschien zo nog online.

DSC06564.JPG

DSC06569.JPG

DSC06571.JPG

DSC06572.JPG

DSC06573.JPG

DSC06590.JPG

DSC06595.JPG

DSC06601.JPG

DSC06644.JPG

DSC06652.JPG

DSC06660.JPG

DSC06661.JPG

DSC06662.JPG

DSC06682.JPG

Zeker een aantal mooie foto's.
Ben benieuwd wie volgend jaar de show gaat schieten heb nl begrepen dat volgend jaar de beurt aan een ander bedrijf is men schijnt nl om de 5 jaar een andere leverancier te kiezen.

Ben er gister bij geweest, en heb me van het begin tot het eind prima vermaakt! Wat een top-show, nog nooit in Hoorn geweest, kende het alleen van films, wist moeilijk wat ik moest verwachten, maar ik verwachte iets groots!

Het was super op de muziek geschoten een mooie opbouw!! Hele leuke bommen gezien en de laatste klap galmde echt heerlijk door!
Als het lukt, ben ik er volgend jaar voor bereid er een paar 100km voor te rijden! Het was het meer dan waard!

Back
Bovenaan