Hoeveel kilometer rijd jij ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
We hebben al een topic met de vraag waar haal jij je vuurwerk en of de afstand er toe doet. Nu zijn we wel eens benieuwd hoeveel kilometer jij precies aflegt de laatste 3 dagen om je spullen binnen te slepen. Probeer het aantal km zo specifiek mogelijk te delen.

Tot nu toe 405,2 kilometer, verdeeld over 4 verschillende adressen. Best een hoop nu ik het zo heb berekend :bonk:

Afgelopen jaar net de 800km niet gehaald, een behoorlijk stuk dus. Hoeveel het dit jaar gaat worden weet ik nog niet precies, maar zullen ook weer de nodige kilometers worden.

Bij mij is dat echt elk jaar verschillend,vorig jaar maar bij 1 winkel geweest. Dat is Steenbergen, is maar 10 km heen en 10 km terug. Maar andere jaren ook Den Bosch, ja dat is een stuk verder. Elk jaar anders dus :)

Vroeger alles op de fiets en de jaren na mijn 18e in een straal van 30km. Eigenlijk vorig jaar voor het eerst verder weg, namelijk megavuurwerk. En dat doen we dit jaar weer.

Het is zo ver dat ik er zelf een beetje van schrik. Maar dat laat ik pas na oud en nieuw weten! Het is in ieder geval heel erg ver als alle plannen die ik heb doorgaan. Ik wil echt heel graag een aantal Zwitserse fonteinen halen en dan tikken de kilometers wel aan!

Laatst bewerkt:
Ik fiets in totaal 9km, zoals het nu lijkt :D door wat extra aanschaf en obligaat winkels afstruinen komen daar nog wel wat kilometertjes bij, stuk of 20 mss

Oisterwijk retour : 2 x 104 = 208
Bruggen retour : 2 x 10 = 20
Herten retour : 2 x 11 = 22

En eventueel nog:
Maaseik retour : 2 x 30 = 60
Sittard retour : 2 x 45 = 90

Dus sowieso 250 km

En heel misschien nog 150 km erbij.

Maximaal 400 km

Heb het net even uitgerekend en kom op 228km uit 2 locatie's in NL en dan nog even Duitsland in.

Dit jaar maar eens op route besteld. En daarmee maar 308,6 km voor 4 adressen. Misschien komt er nog 20 km bij voor een 5e adresje.

afgelopen jaar toch ruim de 1000 km aangetikt, veel kilometers.. brengt wel altijd een fijn sfeertje met zich mee. in de nacht al op pad, de kou, etc etc. kan niet wachten op de verkoopdagen. kans zeer aanwezig dat het aantal kilometers dit jaar ook weer rond de 1000 ligt :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan