Hoelaat sta jij op de 31ste ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Laat hier weten hoe laat jij opstaat op de dag der dagen, is dit net zo vroeg als alle voorgaande jaren of slaap je dit jaar gewoon wat langer uit aangezien de regels betreft het afsteken zijn verandert.

Toen je nog om 10 uur mocht beginnen met knallen woonde ik nog thuis bij mijn ouders. Wat betekende, half 10 je bed uit want voor het geknal begint moet de hond uitgelaten worden. Soms hoefde ik dat niet te doen, maar dat betekende niet dat ik echt kon uitslapen, half 11 was altijd het maximum, of mijn ouders wekte me, of ik werd zelf wakker van het licht en de geluiden buiten.

Tegenwoordig, is het gewoon lekker uitslapen, geen hond meer om uit te laten, in de middag is het nog doodstil en ja, verder is het gewoon een normale dag als geen ander in een 2 weken lange vakantie, dus uitslapen tot minstens 12 uur is normaal. Tenzij de pieper gaat en/of het me niet meer lukt uit te slapen.

Kriebels, hyper, mijn vrouw vind mij niet te houden op oudjaars dag, kan amper slapen omdat eindelijk mijn dag is aangekomen.

Ik wordt echt wel voor 8'en wakker. En dat gebeurt niet vaak in de vakantie. Dat gevoel in je buik, dat is onbeschrijfelijk. Als je dan om 10 uur het eerste afsteekt verdwijnt dat gevoel en maakt het plaats voor vreugde.

Dit jaar gaat de wekker helaas om 06:00, er moet eerst gewerkt worden jammer genoeg. Gelukkig maar tot 13:00, maar tog is het balen. Als ik vrij ben is het niet veel later, maar qua gevoel totaal anders.

Vroeg!? Slapen doe ik die dag zoiezo niet en uitslapen al helemaal niet.
10 uur kan je ook Cat 1 knallen!

ik sta rond 07:00 uur beneden en ga dan iets eten (wat ik bijna niet weg krijg)en dan rustig aan tas inpakken en dan is het 10:00 uur en dan gaan we met wat vrienden rondlopen om cat 1 te stoken

Mijn idee is altijd om rond 08:00 op te staan maar door de zenuwe is dat vaak al om 06:00 en dan begint het stuiteren al !

Euh dat zal in mij geval net als alle jaren rond de klok van half 5 zijn (Als ik al in slaap kan komen die nacht) hahaha dan is het douche, de hond uitlaten , ontbijten en dan naar het werk hahaha want die dagen moet er gewoon gewerkt worden, maar 1 voordeel werk dan wel alle dagen met het uitleveren van vuurwerk dus lange dagen maken maar blijft leuk.

De planning is om kort na 10 uur een beetje cat.1 te stoken. Dus rond half 9 hoop ik toch wel ontwaakt te zijn. In het geval van slecht weer wordt het waarschijnlijk pas half 11 ongeveer, aangezien de nieuwjaarsnacht ook een latertje zal worden.

Normaalgesproken was het altijd ergens rond een uur of 7 a 8. Maar ik verwacht flink drukke dagen voor de jaarwisseling, dus ook laat slapen. Zou wel eens wat later opstaan kunnen worden dit jaar

Om 6 uur. Laatste dag om vuurwerk te verkopen in de winkel waar ik help. Heerlijk.

Laatst bewerkt:
Vroeger was dit altijd rond de klok van 8. Nu is het meestal iets later, vaak ga ik dan nog de laatste hand leggen aan het doorlonten en/of maken van projectjes. Wanneer dit afgerond is naar de verjaardag van de opa van mijn vriendin hier begint het stoken met de kinders!

Ik ben de 31e altijd vrij, hoe laat ik op sta is grotendeels afhankelijk op welk tijdstip ik gestopt ben met knopen en projectjes voorbereiden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan