Hoe ziet jou kerstpakket er uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hoe ziet jou kerstpakket eruit ? Krijg je ieder jaar een mooi kerstpakket van je baas of een leuke attentie, laat het hier weten.

dos-en-donts-bij-kiezen-van-kerstpakketten-personeel.jpg

Leuke thread! Vorig jaar Italiaanse lekkernijen en een receptboek van authentieke Italiaanse recepturen. Flink gevuld pakket met lekker veel etenswaar! Het is voor ons een verrassing wat we dit jaar krijgen, maar ik zal er ook een foto van maken als ik 'em binnen heb :-)

Wij hebben een soort van fair.. er staan allemaal winkeltjes en je krijgt €100 aan muntjes die je kunt uitgeven! Super leuk in plaats van de standaard pakketten die meerendeel niet genuttigd worden

Wij hebben een soort van fair.. er staan allemaal winkeltjes en je krijgt €100 aan muntjes die je kunt uitgeven! Super leuk in plaats van de standaard pakketten die meerendeel niet genuttigd worden

Dat is echt een topconcept zeg!

Ja klopt! Dat vind de slijterij in het dorp ook Hahaha ik denk dat 90% zijn muntjes daar uit geeft:bonk:

Bij ons krijgen de mannen een bierpakket naar keuze van max 20,- & de dames een wijn/mousserend pakket naar keuze ook van max 20,-.

Ik laat zelf altijd voor een keuzepakket maken met een mix aan special biertjes :D

Vorig jaar een staatslot, 2bioscoopbonnen, 1 fles cava en een fles chardonnay, 1 dinerbon en een leuk geldbedrag.

Ik had het goed getroffen.
Het jaar daarvoor met alle collegas dik uit eten geweest.

Normaal gesproken krijgen wij ook altijd een standaard pakket, wel goed gevuld. Dit jaar eens wat anders, kreeg dit vandaag in de mail:

Graag nodig ik je van harte uit voor één van onze sfeervolle kerstmarkten op 18, 19, 20 en 21 december. Bij ontvangst krijg je een aantal munten, welke je kunt besteden bij marktkramen. Deze hebben diverse thema’s zoals huisdecoratie, elektronica, verzorging, sieraden, tuin, reizen, streekproducten, eten en drinken. Zo stel je, onder het genot van een hapje en een drankje, je eigen ‘kerstpakket’ samen.

Ze zeggen altijd dat je een gegeven paard niet in zijn bek moet kijken, maar even in het plat Nederlands : onze pakketten zijn gewoon kut :mad:

dit jaar is ons kerstpakket een verrassing, anders dan standaard iig. Echter heb ik een paar dagen terug een andere ondernemer uit het kantoor gebouw gesproken, hij weet dat ik van vuurwerk houdt, en hij zei dat er een bedrijf was dat een vuurwerkpakket als relatiegeschenk gaat geven tussen kerst en oud&nieuw. Ze hadden hem gemailed of ze dit graag zouden willen ontvangen of liever een alternatief wouden hebben.

Ik ga er echter sterk vanuit dat het hier categorie 1 vuurwerk betreft. Maar het blijft geinig.

Voorheen altijd bonnen van Bol.com, bij mijn huidige werk ieder jaar anders zoals een regionaal productenpakket en een Rituals pakket waarbij je dat vooraf natuurlijk niet wist, maar wel de vraag kreeg of je hem sowieso zelf houdt of het pakket aan je partner wilt geven. :)

mijn pakket is ieder jaar leeg simpel mijn werk gever doet niet meer aan onzin pakketten a 35euro stuk.
nee heel simpel je mag kiezen bol cadeau card geld of donatie aan de stichting kika ja heel mooi dus
dit jaar ga ik voor de donatie ach doe ook keer wat goeds toch.

Hoe ziet jou kerstpakket eruit ? Krijg je ieder jaar een mooi kerstpakket van je baas of een leuke attentie, laat het hier weten.

dos-en-donts-bij-kiezen-van-kerstpakketten-personeel.jpg

Mot al die pruttel niet de helft kan je weggeven
Geef mij VVV bonnen of van plaatselijke winkeliers (slager supermarkt) heb je meer aan en kun je de bonnen onderling ruilen

Geen kerstpakket dit jaar. Maar wel een uitgebreid personeelsuitje , 2dagen en een nacht All inclusive naar Preston palace in Almelo.

Jup, dit hebben wij dit jaar ook weer voor de 3de keer. Ik hoop alleen wel dat er nu ook andere producten worden aangeboden.

Vorig jaar van de werkgever een mooie tas met reclame (nee niet zo'n stoffen ding maar echt een tas!) Gevuld met lekker degelijk Nederlands spul (behalve de wijn) en het bedrijf waaraan ik uitgeleend wordt kwam aan met een super lekkere kip rollade een fles wijn en beerenburg. Dik voor mekander

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan