Hoe versier jij jouw huis?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Kerstbomen, lampjes, kerstdorpen het is allemaal prachtig maar waar de een heel uitbundig is zijn sommige mensen wat rustiger. Voor veel mensen is een kerstboom met wat ballen erin voldoende, andere mensen zijn een maand aan het opbouwen in huis en de tuin zoveel decoratie hebben ze. En uiteraard alle mensen die daar tussen in zitten nog.

Maar hoe versier jij jou huis? Zoveel mogelijk en van alles wat of juist alles in 1 stijl. Wat rustiger of toch juist uitbundig in kleuren. laat het weten, show ons de foto's van jou versierde huis en tuin

Mijn mening is goedkoop is duurkoop. Vind die goedkopere verlichting vaak niet wat, beter even goed investeren in goede verlichting zodat je er jaren lang plezier van hebt.

Dit jaar gewoon weer wat verlichting in de bomen buiten en misschien wat extra struiken met verlichting.

Geen idee hoe en wat dit jaar, normaal kopen bij een kerstboom bij de buurman maar die is er mee gestopt.
Ik hoop begin december toch wel de boom te kunnen zetten maar zal wel later worden.

Vorig jaar voldoende verlichting bijgekocht, maar toch kriebelt het tweede om wat uit te breiden, maar weet niet goed wat. Dat Twinkly is dan weer ongelooflijk kostbaar, maar o zo mooi.

Vorige week de carport en de schuur met veranda voorzien van ijspegelverlichting. Geeft weer een heerlijke sfeer. Zo langzamerhand zie je steeds meer versiering verschijnen. Gaat nu echt hard! Volop van genieten maar!

IMG_20231110_173717.jpg

Het begin is gemaakt....en het leuke is dat dan ineens heel snel de rest van de straat ook langzaam begint

De overkapping is sinds eind oktober weer in kerst sfeer, na de Sint de kerstboom e.d erin in huis!

IMG_7735.jpg

Geen versiering.
Ik vind het teveel gedoe, en heb niet echt plek om de spullen op te slaan.
Ik geniet altijd wel bij anderen thuis!

Naast een kerstboom binnen doen wij altijd wat ijspegelverlichting aan de dakrand en wat lichtjes aan het tuinhek, verder geen overdreven toestanden xD

Ik zet de kerstboom neer en mijn vrouw regelt de rest. Het valt me wel op dat vanaf september steeds meer kitsch van de Action in huis verschijnt, maar goed dat is haar bijdrage aan de mooiste tijd van het jaar, dus ik geniet ervan.

Hopelijk is het komend weekend goed weer om alles weer op te hangen. Deze weekenden merk je iedere week een verschil, velen hangen het op, prachtig voor de sfeer.

Als er komend weekend wat tijd voor is, zeker even een begin maken. Wordt altijd zo vrolijk van al die versierde tuinen die je nu echt snel ziet komen.

Eigenlijk mis ik de traditionele start van Morris wel in dit topic, altijd leuk dat ineens dat hele huis verlicht was, ieder jaar iets extra erbij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan