Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Laat hier weten hoe laat jij opstaat op de dag der dagen, is dit net zo vroeg als alle voorgaande jaren of slaap je dit jaar gewoon wat langer uit aangezien de regels betreft het afsteken zijn verandert.
Elk jaar neem ik me voor lekker uit te gaan slapen, t is vakantie-tijd voor mij, dus, half 10 op zijn minst. Alleen vaak is dat moeilijker gezegd dan gedaan. Maar uiterst sta ik altijd rond 11 uur op. Ook met Oud & Nieuw. Meeste vuurwerk dat ik koop is altijd voor de avond namelijk.
Vroeg op, uurtje of 6:00. Dan een lange dag werken. Om 17:00 de zaak sluiten en dan tot 18:00 opruimen. Om 18:00 een paar potten afsteken met collega's.
Ik probeer altijd nog van 19:00-20:00 nog even te slapen maar vaak lukt dat niet ivm de vele knallen die je dan hoort.
rond 8 uur smorgens, voorbereiden voor Carbid schieten en tegen 9 uur komt mn stook maatje en dan gaan we met 2 kanonnen naar onze veilige stook plek om carbid te schieten tot uur of half smiddags
ik sta pas 12uur in de middag op en dan boodschappen halen en
muziek draaien kijken of ik nog op het forum kom en dan in de avond nieuws kijken en leuke vermaaks programma's
rond 8:30, 9:00. boodschappen halen staatslot kopen en dan op naar de verjaardag van me schoonmoeder. daar tot een uurtje of 2 zijn dan lekker naar huis en vast voorbereiden voor 's avonds.
Als het tegen zit om 04:00 op en van 06:00 tot 14:30 werken.
Dat hoop ik toch echt niet.. want dan krijg ik nooit al het vuurwerk op. en werken wil toch niet op zo'n dag. Wel jammer.. de laatste 4 jaar al niet vrij op de dag der dagen. Maarja.. nu een nieuwe locatie.. en als beginner ben je dan de klos hèh
ik slaap dit jaar gewoon uit. Normaal sta ik vroeg op, maar nu we nog maar vanaf 18u mogen, neem ik het er lekker van en draai mij nog een keer lekker om.