Hoe laat sta jij op de 31ste ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Laat hier weten hoe laat jij opstaat op de dag der dagen, is dit net zo vroeg als alle voorgaande jaren of slaap je dit jaar gewoon wat langer uit aangezien de regels betreft het afsteken zijn verandert.

Afgelopen jaar rustig aan gedaan en om 9 uur opgestaan en rond 12 uur 's middags echt begonnen, daarvoor nog wat voorbereidingen getroffen. Dat beviel mij wel. Echt stipt om 10:00 beginnen hoeft om eerlijk te zijn zelfs voor mij niet meer, hoezeer ik het overdag stoken ook waardeer.

Vaak wakker rond 8 uur. Het gevoel van vroeger is er gewoon niet meer. De stuiterbal periode ben ik wel voorbij.

Met een peuter en een baby is het helemaal aan hen wanneer ik wakker word. Tot nog toe, even afkloppen, het geluk dat 07.30 een vrij gemiddelde tijd is.

Voor mij sinds dat je niet meer om 10.00 mag knallen er geen enkele reden meer om op tijd mijn bed uit te stappen. Meestal heb ik deze dag gelukkig vrij. Dus gebeurt het regelmatig dat ik pas om 2 uur in de middag wakker word.

Ben altijd voor 7e wakker, met of zonder wekker, vrij of niet vrij, dus zal die dag niet heel anders zijn!

Ik denk dat ik tussen 7 uur en 8 uur wakker wordt.
Van de kinderen..? Nee niet meer die zijn 8 en 11.
Van de spanning..? Jazeker! Ik ben die dagen een echte stuiterbal en vol zenuwen:p

Dat is niet te plannen, ene jaar kan ik niet slapen door de spanning en de ander jaar slaap ik door tot een uur of 9. Het liefste sta ik rond een uur of 8 op, rustig de dag beginnen en rond 10 uur al naar buiten gaan en luisteren of ik de 10 uur projecten in de buurt kan horen.

Beetje afhankelijk van hoe we de dag precies gaan indelen natuurlijk, maar over het algemeen is dat wel lekker bijtijds. Afgelopen jaar toen ik het elders bij the one and only Omepje vierde waren we lekker vroeg die kant op gegaan, dus stond de wekker wel op 07:00.

Zoals ik al jaren doe zal ook dit jaar om 06:00 de wekker gaan, mooi op tijd eruit die dag en alle mee pakken wat er te pakken valt, uitslapen komt in januari wel weer. Beetje het forum in de ochtend doornemen en de laatste dingen voorbereiden met de top2000 op de achtergrond.

Ik denk dat ik er tegen 08:00 wel weer uit zal zijn. Prima tijd, even wat dingen voorbereiden en daarna mooi genieten van de dag.

In het kort: rond 8 uur zal ik m'n bed wel uit zijn. In het lang, zo zal het er ongeveer aan toe gaan verwacht ik:

Het is 10 voor 12 op 30 december. De afhaaldagen zitten erop, met bijna 800 kilometer op de teller heb ik er heel wat uurtjes rijden op zitten. Uiteraard is afhalen niet het enige wat ik gedaan heb de afgelopen dagen, want er moet ook een hoop voorbereid worden. Met de Christmas Station op de achtergrond ben ik naast het ophalen full time bezig geweest met uitpakken, ontkooien, sorteren, opnieuw sorteren, fotograferen en al die andere dingen die je doet als je je vuurwerk eindelijk in huis hebt. Veel slaap heb ik niet gehad. De 29e ging de wekker om 5 uur en de nacht die daar aan vooraf ging kon ik uiteraard niet slapen. Vanochtend ging de wekker een uurtje later dan gisteren, maar dat maakte eigenlijk weinig verschil omdat ik ook die nacht vrijwel niet heb kunnen slapen van de adrenaline en spanning.

Dus nu, 10 voor 12 op 30 december, ben ik best wat moe van alles en neem ik me voor om een lekker lange nachtrust van te maken. Het zal er wel niet van komen. Waarschijnlijk zal ik zo toch nog ff op het forum rond gaan neuzen om collectiefoto's, stiekeme eerste ervaringen met nieuwe producten en de chat te bekijken. Als ik mezelf er dan toe kan zetten om te gaan slapen zal dat er wederom waarschijnlijk niet echt van komen, en zal ik rond 7 uur het wachten in bed wel zat zijn. Om toch nog even rust te pakken, pak ik het forum er dan nog wel ff bij om dan in ieder geval m'n lichaam nog even wat rust te geven. Maar veel later dan 8 uur zal ik niet m'n bed uit zijn. Er moet nog een hoop voorbereid worden aan het vuurwerk, en uiteraard moeten er appelflappen gebakken worden! Uitrusten? Dat doe ik dan wel weer als ik maandag weer op kantoor zit...

Sinds het overdag stoken er niet meer is kan ik redelijk uitslapen. Ergens tussen 9 en 10 verwacht ik.

Uurtje of half 9, lekker ontbijtje erin, dan de laatste bestelling afhalen rond half 11. Half 12 / 12 uur bier en een oliebol met vrienden. :wink:

Ik moet van 8:00 tot 13:00 werken (bezorgen) dus daarna pas tijd om zelf wat te doen. Kan al wel de fanatiekelingen tegenkomen buiten, dus dat is wel leuk.

Lekker rustig opstaan tegen een uurtje of 7. Ontbijtje erbij met wat koffie. Is toch de mooiste ochtend met spanning in je buik?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan