In het kort: rond 8 uur zal ik m'n bed wel uit zijn. In het lang, zo zal het er ongeveer aan toe gaan verwacht ik:
Het is 10 voor 12 op 30 december. De afhaaldagen zitten erop, met bijna 800 kilometer op de teller heb ik er heel wat uurtjes rijden op zitten. Uiteraard is afhalen niet het enige wat ik gedaan heb de afgelopen dagen, want er moet ook een hoop voorbereid worden. Met de Christmas Station op de achtergrond ben ik naast het ophalen full time bezig geweest met uitpakken, ontkooien, sorteren, opnieuw sorteren, fotograferen en al die andere dingen die je doet als je je vuurwerk eindelijk in huis hebt. Veel slaap heb ik niet gehad. De 29e ging de wekker om 5 uur en de nacht die daar aan vooraf ging kon ik uiteraard niet slapen. Vanochtend ging de wekker een uurtje later dan gisteren, maar dat maakte eigenlijk weinig verschil omdat ik ook die nacht vrijwel niet heb kunnen slapen van de adrenaline en spanning.
Dus nu, 10 voor 12 op 30 december, ben ik best wat moe van alles en neem ik me voor om een lekker lange nachtrust van te maken. Het zal er wel niet van komen. Waarschijnlijk zal ik zo toch nog ff op het forum rond gaan neuzen om collectiefoto's, stiekeme eerste ervaringen met nieuwe producten en de chat te bekijken. Als ik mezelf er dan toe kan zetten om te gaan slapen zal dat er wederom waarschijnlijk niet echt van komen, en zal ik rond 7 uur het wachten in bed wel zat zijn. Om toch nog even rust te pakken, pak ik het forum er dan nog wel ff bij om dan in ieder geval m'n lichaam nog even wat rust te geven. Maar veel later dan 8 uur zal ik niet m'n bed uit zijn. Er moet nog een hoop voorbereid worden aan het vuurwerk, en uiteraard moeten er appelflappen gebakken worden! Uitrusten? Dat doe ik dan wel weer als ik maandag weer op kantoor zit...