Hoe laat sta je op op 31dec?

Hoe laat sta je op op 31dec?

• 5-6 uur

Stemmen: 13 4,7%
  • 6-7 uur

Stemmen: 30 10,8%
  • 7-8 uur

Stemmen: 89 31,9%
  • 8-9 uur

Stemmen: 97 34,8%
  • Paar minuutjes voor 10

Stemmen: 9 3,2%
  • Ik slaap uit, ik zie wel hoe laat ik dan wakker wordt

Stemmen: 41 14,7%

• Totaal stemmers
    279

Anthony bomb

VWC lid
Voor mij 7-8 uur! Mooie tijd. Ongeveer dezelfde tijd die ik er uit moet als ik moet gaan werken of naar school moet. Heb ik toch de tijd om rustig wakker te worden, te eten enzovoort!

Moh als ik kan slapen is het wel 6-7 maar omdat ik laat in slaap val kan het ook wel weer 7-8 worden maar het word nooit 8-9

Ik denk tussen 8 en 9, maar het zal wel eerder zijn zoals gewoonlijk. Ik kan namelijk niet uitslapen hoe graag ik ook zou willen :) en dat terwijl ik de dag ervoor toch jarig ben geweest en het altijd laat wordt :p

Ps : leuk topic Anthony :)

tussen 8 en 9. Ik wil toch een beetje uitslapen aangezien het met oudjaar altijd erg laat word bij mij. Meestal ben ik rond 3 uur klaar met stoken/opruimen. En daarna is het een groot feest bij mij thuis met de nodige alcoholische versnaperingen.Op 1 januari moet ik er weer vroeg uit want dan het is wederom een groot feest met de hele familie

Dus ik denk dat het ook dit jaar weer rond 8 uur half 9 is dat ik uit bed ga.

P.s inderdaad een leuk topic

ik ken zoiezo nooit uitslapen..... dus zal zoiezo rond 7 uur wakker worden.
En dan 3 zeer lage uren wachten. Je kent het wel..

- met je cakes op de foto
- Cakies selecteren
- Cakie knuffelen ;-)

ik ook tussen 7-8uur. lekker ontbijten wakker worden. nog even op VWC nog een keer de collectie bekijken met al het kruit er nog in:). alles klaar zetten en om 10uur beginnen:p. en als het nodig is de straat nog even sneeuwvrij maken. met zout want daar heb ik speciaal voor O&N tien zakken van gekocht:).

Zoals elke dag komt er ook de 31e december om 6.45 uur een klein mannetje onze kamer inlopen en die eist eigenlijk wel dat we wakker worden haha. Maar dat doen we graag voor die kleine jongen natuurlijk! En dan volgt het normale ochtendritueel waarna ik toch echt mijn "overdagstook" vuurwerk in de auto ga zetten om naar de stookplek:p te gaan.

Tussen 7 en 8. Dit jaar wat vroeger dan normaal omdat ik geen tijd heb om door te lonten, dat moet dan dus gebeuren. Ook nog even het straatje sneeuwvrij maken en de spullen klaarzetten dus moet wel even de tijd nemen.

ik hoop tegen acht uur maar ik kan dat toch niet slaap nu al slecht haha maar denk dat ik niet de enigste ben op dit forum

6-7 Uur en dan gestrest 3 a 4 uur wachten maarre ik begin al om 8 uur dus 1 uurtje met mijn vuurwerk alleen zijn ;-) Selecteren In mijn armen houden XD en dan huilen omdat ze straks wegknallen :D

Back
Bovenaan