Hilversum 05-05-2011

Ben wel benieuwd hoe Bombers dit gaat invullen.
het is namelijk niet makkelijk om dit vuurwerk beter te doen dan het vorige schietbedrijf.
Als je hetzelfde niveau haalt heb je het al verrot goed gedaan denk ik.

Is dit de moeite waard om heen te gaan?

De gezelligheid onderling met de vele aanwezige liefhebbers bekend van fora is sowieso al de moeite. Hilversum staat toch bekend als een van de betere en shows in Nederland, goed toegankelijk en centraal gelegen.

Hoe de show dit jaar zal zijn is dus afwachten, nu dus in handen van Bombers Vuurwerk, normaliter schoot Azuma hier de show.

Ben benieuwd hoe het dit jaar is en vooral nu ander nieuw bedrijf het gaat schieten :wink:

dus ben weer aanwezig tegen de tijd :)

ik ben hier ook aanwezig , elk jaar een erg mooie show .
ben benieuwd hoe bombers het gaat doen , het zal lastig worden om azuma te overtreffen op deze locatie .

Ik woon vlakbij Hilversum maar ben er nog nooit heengeweest :shame: :bonk:
Dit jaar ga ik zeker weten naar de show! Hopelijk is er een meeting :)

Ben wel benieuwd hoe Bombers dit gaat invullen.
het is namelijk niet makkelijk om dit vuurwerk beter te doen dan het vorige schietbedrijf.
Als je hetzelfde niveau haalt heb je het al verrot goed gedaan denk ik.

Vorig jaar vond ik het toch een sterke show, dus ik ben heel erg benieuwd hoe deze show dit jaar wordt geschoten. Wat je ook al zegt, als je hetzelfde niveau haalt als vorig jaar, mag je meer dan tevreden zijn!:)

Zal dit weer gekoppeld worden aan een grote meeting ?

Laten we hier op hopen, want vorig jaar was het super gezellig!:D

Een verrassend bericht, ik kijk er van op.
Ontzettend leuk voor Nancy en haar team dat zij deze opdracht hebben weten binnen te slepen.
Gelijk ook een enorme uitdaging voor ze want de shows van Azuma van de afgelopen jaren waren van een bijzonder hoog niveau en altijd aantrekkelijk.
Voor mij weer een thuiswedstrijd. Ik woon op een paar minuten van de locatie.
Een van de mooiste locaties van Nederland om een show te schieten.
Hoop dat de opkomst net zo groot wordt als vorig jaar.

Mike, weet jij al wat meer over de show? Wordt er op muziek geschoten bijvoorbeeld?

wat raar? Ik werd vorige week nog door Dieter (Azuma \ Pyroevents) gecontacteerd om Hilversum van 5 mei in mn agenda te zetten? Naja ik hoop dan maar dat Bombers er ook een toffe show van maakt! :)

Is der ook nog een reden dat Azuma niet meer schiet? Was toch wel echt een show die Azuma groot heeft gemaakt....

Mike, weet jij al wat meer over de show? Wordt er op muziek geschoten bijvoorbeeld?

Meer weet ik niet nee, had Nancy aan de lijn en zij hadden de toezegging vandaag gekregen en dat kon dus gepost worden. :wink:

We gaan weer nadenken of een meeting haalbaar is die dag, was geslaagd vorig jaar, prima te doen daar en dus best kans op. :wink::)

Wat een leuk verjaarscadeau bombers vuurwerk dankjewel!
Haha ben de 5e jarig even kijken of ik dan weg mag:)

Back
Bovenaan