Hilversum 05-05-2009

moontan

VWC lid
Wanneer : 5 mei 2009
Waar : Hilversum
Wie: Azuma Fireworks
Tijdstip : 22.30 uur
Kaliber: max 3 "

Het Laapersveld is gemakkelijk te bereiken met openbaar vervoer.
Met de trein: uitstappen op station Hilversum Sportpark.
Daarna is het nog maar 150 meter lopen.
Het is een unieke locatie om vuurwerk af te schieten.
Een vijverpark. Het publiek staat op een grasheuvel en heeft goed zicht op het vuurwerk.

Aanrader.

Hey,

Heerlijke locatie.

Ieder jaar, een voor nederlandse begrippen top show. Ondanks dat het nu maar 3 ''(vroeger4'' dacht ik) is weten ze hier wel de lucht goed mee te vullen.

Aanwezig!

GR

ik denk dat ik ook heel misschien de tocht maar ga maken....maar dan wil ik wel vooraf een bezoek aan de witte tenten :D

Hey moontan,

Is er informatie beschikbaar van shows een aantal jaar geleden, bijvoorbeeld toen er nog 4'', en mischien vroeger nog wel grotere calibers zijn geschoten. Fotos of filmpjes van de shows een aantal jaar geleden zou wel eens leuk zijn om terug te zien.

Groetjes,

200mm

Hey moontan,

Is er informatie beschikbaar van shows een aantal jaar geleden, bijvoorbeeld toen er nog 4'', en mischien vroeger nog wel grotere calibers zijn geschoten. Fotos of filmpjes van de shows een aantal jaar geleden zou wel eens leuk zijn om terug te zien.

Groetjes,

200mm

In mijn archief heb ik oude beelden nog uit de jaren negentig van dit spektakel, of in ieder geval vuurwerk op deze lokatie. Ik zal ze eens een keertje opzoeken.

Jack, heb je toevallig nog iets kunnen vinden tussen al je bestanden?
Ben daar ook wel benieuwd naar.

Ook ik zal bij deze show aanwezig zijn, ben erg benieuwd.

Ziet er goed uit, even bij de opbouw geweest. Heel wat mooie nieuwe finaleblokken, veel mines en single shots, fonteinen, shells en zelfs girandola's, al is het even afwachten of die kunnen vanavond denk ik. :rolleyes:

Word genieten als ik het zo even zag, we gaan het zien! :D

Back
Bovenaan