Hilversum 05-05-2008

moontan

VWC lid
Wanneer : 5 mei 2008
Waar : Hilversum
Wie: Azuma Fireworks
Tijdstip : 22.30 uur
Kaliber: max 3 "

Het Laapersveld is gemakkelijk te bereiken met openbaar vervoer.
Met de trein: uitstappen op station Hilversum Sportpark.
Daarna is het nog maar 150 meter lopen.
Het is een unieke locatie om vuurwerk af te schieten.
Een vijverpark. Het publiek staat op een grasheuvel en heeft goed zicht op het vuurwerk.

Aanrader.

Dit is denk ik wel te doen met trein 21.30 euro en waarschijnlijk nog wat korting:rolleyes:
Ik denk dat ik hier wel heen kom, maar het is wel wat veel geld om even naar een show te gaan.
Dus Fred, ik wou je vragen is dit het echt waard, het lijk me wel goede show.

Dit is denk ik wel te doen met trein 21.30 euro en waarschijnlijk nog wat korting:rolleyes:
Ik denk dat ik hier wel heen kom, maar het is wel wat veel geld om even naar een show te gaan.

Deze show is absoluut de moeite waard, een van de betere shows in Nederland.
De show van 2007 was ook erg goed, met veel bommen en leuke effecten zoals waterbengalen.
Om kosten te besparen kan je niet met iemand meerijden?
:bye:

Ik ben er de afgelopen 2 jaar helaas niet geweest, dit jaar zal ik er waarschijnlijk wel weer zijn. Ik heb de afgelopen 2 jaar wel gehoord dat Hilversum één van de betere vuurwerken in Nederland is. :wink:
De locatie is prachtig inderdaad en ik vind de sfeer ook vaak erg goed, veel mensen, maar geen gedrang ofzo, ruimte zat ook in feite voor iedereen.

Mocht je komen, de meeste mensen die op de fora zitten, staan in het midden, bij een trappenstelsel. Dan sta je er recht voor en kan je je statief namelijk goed kwijt. :wink:

En nu maar hopen dat Jaco ook weer mee loopt aan de zijlijn, of mischien wel de regie weer doet zoals vorig jaar.
Dan komt het vast wel goed en kunnen we een leuke show tegemoet zien.
Ik wens iedereen mooi weer toe en hoop dat ze met zijn alle weer iets moois er van maken.
Ik kijk er nu al weer naar uit.
Groetjes, Giron

Ja het is de moeite waard.
HIER kan je het screenshots van vorig jaar even bekijken en zelf even kijken wat je gaat doen.
Het filmpje doet het niet meer helaas, maar op andere fora zijn ze nog wel terug te vinden onder lapersveld 2007
Succes, Giron

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er inderdaad heel goed uit:rolleyes:
Het is zo'n 12 euro voor mij ik zal met de trein moeten en heb nog kortingskaartje.
Zijn er misschien mensen bij wie ik zou mee kunnen rijden ik kom uit Rotterdam, en ik wil ook wel met trein ergens komen als het maar minder kost natuurlijk.
Of gaan er mensen met trein, is wel wat gezelliger.
ik zal kijken of er nog bekende zijn die mee kunnen.
Ik probeer hier zeker aanwezig te zijn:rolleyes:
Wordt dan me 3e show in 1 weekje haha, vorig jaar was ik alleen naar 2 demo's geweest van pro-line.

De filmpjes en de reacties die ik altijd lees over deze show zijn altijd erg positief.
Mooie lokatie, hopelijk mooi weer tegen die tijd en een goede show, wat wil een freak nog meer?

Ik ga proberen om bij deze show aanwezig te zijn.

Ik zal hier ook bij aanwezig zijn, de afgelopen twee jaar was ik helaas op vakantie, maar dit jaar zal ik het dus ook weer in het echt gaan meemaken.

Ik hoop dat de mannen van Azuma iets leuks voor ons in petto hebben :p

groetjes,
Vincent

Gaan we zeker doen man. Kom ruim van tevoren, dan hebben we een goed plekje. Spreken verder wel af via PM :p

Ik ben er ook bij:D
Haha, ik hou bijna geeng eld meer over van dat reizen allemaal wel een stuk minder vuurwerk dit jaar:(
Maarja, ik ben hier dus zeker bij, binnekort even retourtje van €21.30 halen.
Ik hoor het wel van jou Michael hoe of wat.

Ik ben er ook bij:D
Haha, ik hou bijna geeng eld meer over van dat reizen allemaal wel een stuk minder vuurwerk dit jaar:(
Maarja, ik ben hier dus zeker bij, binnekort even retourtje van €21.30 halen.
Ik hoor het wel van jou Michael hoe of wat.

komt helemaal goed stefan :wink: we hebben nog wel over op msn verder dan spreken we tijd en plek af met Moontan en dan afwachten tot 5 mei :D

Ik kom ook. Mits het goed weer is. Het is toch minder ver rijden voor mij als ik dacht. :p Mag ik ook op jullie meeting komen? :angel: Ik ga dit jaar proberen om zoveel mogelijk freaks te ontmoeten. :D

Ik kom ook. Mits het goed weer is. Het is toch minder ver rijden voor mij als ik dacht. :p Mag ik ook op jullie meeting komen? :angel: Ik ga dit jaar proberen om zoveel mogelijk freaks te ontmoeten. :D

Lijk me ook wel eens leuk om jou te meeten:D
Wordt zeker gezellig 5 mei:D

Ik ben er dit jaar ook weer bij. Op 5 mei komt er in mijn gedachte geen andere show voor waar ik liever heen zou willen gaan. Afgezien van de show, is het altijd erg gezellig. Er komen elk jaar weer, veel freaks op af.

Back
Bovenaan