Het weer op 31 december en 1 januari

Torrr

VWC lid
Het weer op 31 december en 1 januari

Vorig jaar kan het niemand ontgaan zijn: sneeuw! Dit jaar hopen we op een betere voorspelling! Heldere lucht gevuld met sterren, windstil en geen neerslag zijn de ultieme weersomstandigheden voor een perfecte jaarwisseling.

Waar kunnen wij deze voorspellingen vinden? En wat vind jij van het weer tijdens het vuurwerk ?

Laatst bewerkt:
sneeuw vorig jaar? geen last van gehad tijdens oud en nieuw:p

ben benieuwd wat het weer dit jaar gaat brengen!

--pyro99:bye:

Hier ook geen sneeuw vorige jaar, dus wel ontgaan ! :p

Ik ben benieuwd wat het dit jaar gaat worden. Hopelijk koud en bewolkt ofzo, dat zou ideaal zijn. Regen, sneeuw of mist is heel vervelend !

Laatst bewerkt:
Sneeuw vind ik zelf prima, zolang de wegen geveegd zijn. Ik hoop op geen regen, en geen harde wind. Dan ben ik gelukkig:)!

Ach, voor hier staat 3,5 mm regen. dat vind ik dus vrij minimaal. een buitje van een uurtje vind ik echt geen probleem op de middag, als het daarna toch weer weg is! Belangrijkste is dat het om 12uur mooi droog is en mistvrij!

Nog wel wat vroeg. Heb het nu op buienradar bekenen de laatste drie dagen. De regenkans ging van 68% naar 33% en nu is het weer 63%.

Valt voorlopig nog vrij weinig over te zeggen, zeker nu het weer zo veranderlijk is. Over een dag of 6-7 valt hier pas iets zinnigs over te zeggen.

Ik begin tijdens de verkoopdagen me er pas op te richten en kaarten serieus te nemen. Eerder heeft nauwelijks zin.

Back
Bovenaan