Het is tijd om af te tellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Aftellen!

Sinds dit sfeergedeelte is geopend zitten we alweer in de maand september. Voor een heel groot deel van de vuurwerkliefhebbers betekend dit dat het echte vuurwerkseizoen weer is begonnen. In deze periode zal het overal op het internet weer druk worden en zullen de nieuwtjes de pan uit komen. In de tussentijd zal de tijd ook voorbij vliegen en voor dat je het weet is het alweer zover.

Hoe breng jij de tijd door om het allemaal zo snel mogelijk te laten gaan? Blijf jij nog rustig in de laatste maanden?

De tijd gaat snel zat. Hoef ik niets voor te doen. Ik geniet van de kleine dingen. Sporten vind ik leuk en blijf ik lekker doen tot in het nieuwe jaar en verder. Dat is tijdverdrijf op zichzelf.

Wat ik wel mooi vind aan die laatste vrije zondag van 2013, is dat ik lekker kan uitslapen en gaan sporten. Sporten komt er weinig van die dagen, dus om die laatste saaie uren door te komen vind ik dat prima. Koken is ook optioneel. Zeker de 30e.

IS er nog een topic waar leden hun dagelijkse filmpje kunnen posten om af te tellen richting 2014?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan