Heinenoord 24-10-2009

Zaterdag 24 Oktober 2009 Vuurwerk te Heinenoord.

Plaats : Heinenoord
Provincie : Zuid Holland
Wie : Wagenvoort
Wat : Consumenten vuurwerk
Waar : Naast sportcomplex de "Tienvoet".
tijd : omstreeks 19.30

adres sporthal:
Tienvoet 2
3274 BN Heinenoord

Heinenoord knalt de zomertijd weg!
Drumfanfare Oranje Garde organiseert op zaterdag 24 oktober voor de 29e keer de Lichtoptocht in Heinenoord.

Om 19.00 uur start de optocht vanaf Sporthal de Tienvoet. Het Binnenmaas fanfareorkest Da Capo en Drumband Oranje Garde uit Klundert zorgen voor de muzikale begeleiding.

Aan de bewoners, die wonen op de route van de optocht, is weer gevraagd om net als voorgaande jaren de huizen, tuinen of balkonnen te verlichten zodat de route een extra feestelijk tintje krijgt.

Iedereen is van harte uitgenodigd om mee te lopen, het vuurwerk te bewonderen en na afloop een kopje koffie in de Tienvoet te drinken.

Ik ben hier vanavond aanwezig, gewapend met een film camera.
en loop gezellig mee met de lampionnen optocht.
nog meer mensen die die kant op gaan.?

Ik ben hier gisteravond nog wezen kijken.
helaas wilde het maar niet droog worden
dus schuilend onder een paraplu en leunend tegen een container heb ik de show kunnen filmen.
door dat er met de hand geschoten werd liep de show onregelmatig.
als je maar met 2 man ben, maak dan geen 3 schiet posities.
ziet er wel grappig uit, maar onproffessioneel dat heen en weer geren van de pyrotechnicus. maar daardoor loopt de show gewoon niet lekker.
ook ontbrak het aan een finale. de draaizonnen op de palen zag er weer wel geinig uit,

eindcijfer van mij 5

(film komt vanmiddag)

als je maar met 2 man ben, maak dan geen 3 schiet posities.
ziet er wel grappig uit, maar onproffessioneel dat heen en weer geren van de pyrotechnicus. maar daardoor loopt de show gewoon niet lekker.
ook ontbrak het aan een finale. )

Het geeft altijd wel iets aparts op fotos. Zo een torch die je dan heen en weer ziet schieten. hahahahaha :D

Heb je nog niet genoeg vuurwerk gezien dit jaar Vincent? :p
Je teller staat al weer op 61 haha

Ik vind het eigenlijk helemaal geen verkeerde show hoor, op het ontbreken van de finale na dan. Wordt goed doorgeschoten en er worden leuke cake,s gebruikt.

Bedankt voor de film, wordt gewaardeerd.

Back
Bovenaan