Heb jij wel eens spijt van aankopen?

Heb 1 keer op de 31e om 17.00 uur een 30mm in kooi erbij gekocht om assortiment aan te vullen. Verkregen direct als doorsluis uit de vrachtwagen. Blijkbaar was deze nog nat want uitwerkingen waren minder als 25mm kooiloze bakken welke ik al had staan. Dikke spijt ja in combinatie met de prijs. Nooit meer.

Sindsdien let ik ook minder op 25mm of 30mm / wel of geen kooi. Wel ben ik altijd druk met zo vroeg mogelijk afhalen en 3 dagen mijn best doen het vuurwerk zo goed mogelijk te drogen.

Vooral spijt dat je altijd teveel klein spul koopt terwijl je gewoon te weinig tijd hebt om het allemaal af st steken..

Vooral spijt dat je altijd teveel klein spul koopt terwijl je gewoon te weinig tijd hebt om het allemaal af st steken..
Daarom heb je er ook altijd genoeg van over voor het volgende jaar en hoef je er niets van bij te kopen. Vervolgens kom je weer leuke dingen tegen, het is niet duur, gaaf effect, doet me aan vroeger denken, leuk voor de kinderen... en zo heb je altijd weer genoeg over voor het jaar erop.

Daarom heb je er ook altijd genoeg van over voor het volgende jaar en hoef je er niets van bij te kopen. Vervolgens kom je weer leuke dingen tegen, het is niet duur, gaaf effect, doet me aan vroeger denken, leuk voor de kinderen... en zo heb je altijd weer genoeg over voor het jaar erop.
Yep. Precies dat. Dus dit jaar maar eens proberen weg te werken

Ik heb elders hier begrepen dat een vuurton/korf daarbij een excellent middel is om er zowiezo vanaf te komen,mocht je het opstoken zelf beu worden ;) 😂

Ik heb vooral spijt van de dingen die ik niet gekocht heb, eerder dan die ik wel gekocht heb. Probeer dan ook niet teveel nieuwe dure producten uit, of vooraf veel films kijken en wachten op demo's. GBV-weco slappe hap vorig jaar was jammer, maar erg blij dat de tomahawk niet geleverd werd. Ik heb vooral teveel meuk gehaald in de categorie 'die is leuk geprijsd' om daarna alsnog veel ander dik spul te halen waardoor je helemaal geen tijd heb voor de middelmatige spullen. Dat blijft zich maar opstapelen, waardoor je als je naar de rekening van dat 'goed betaalbare' spul kijkt je liever voor meer kwaliteit was gegaan dan kwantiteit. Achja, blijft alsnog vuurwerk en ik kan er alsnog van genieten in de straat, dan is toch alle ratio zoek haha.

Al veel voorbij zien komen. Hier ook wederom de Pangu - Tomahawk. Slappe burst en spreiding. Voorral voor die prijs heeft hij de verwachtingen niet waargemaakt.

Spijt is een groot woord. Vorig jaar de Special #4 gekocht en dat bleek de nieuwe versie te zijn. Eerder teleurgesteld. Als ik ergens spijt van heb is het dat een box niet gekocht heb

Eigenlijk nog nooit spijt gehad van een aankoop, aangezien ik zelden nieuwe producten koop. Wel spijt van te weinig van een bepaald artikel gekocht als de prijs erg goed was.

Spijt is een groot woord. Vorig jaar de Special #4 gekocht en dat bleek de nieuwe versie te zijn. Eerder teleurgesteld. Als ik ergens spijt van heb is het dat een box niet gekocht heb
Heb maar weer even het special 4 topic teruggelezen en man man man, wat een drama was dat. Ben benieuwd of er nog mensen reactie hebben gehad van Cafferata

Haha, afgaand op de reacties volgend jaar de titel van het topic dus wijzigen in ‘Heb jij wel eens spijt van aankopen die je niet gedaan hebt?’ :d

Hier hetzelfde. Tot het afsteken nooit spijt van aankopen aangezien ik mijn aankopen zorgvuldig uitzoek. Na het afsteken gebeurd het heel incidenteel dat een product toch tegenvalt. Dus heel soms heb ik spijt van mijn aankopen, maar dat is part of the game.

Veel meer spijt heb ik van producten die ik niet heb gekocht en uitlopend zijn en niet meer te krijgen zijn. Mijn lijstje wordt dus ook gedomineerd door uitlopende producten. Ik kan de verleiding redelijk weerstaan om te bestellen, behalve goede uitlopende producten voor een (redelijk) goede prijs.

Haha, afgaand op de reacties volgend jaar de titel van het topic dus wijzigen in ‘Heb jij wel eens spijt van aankopen die je niet gedaan hebt?’ :d

Hier hetzelfde. Tot het afsteken nooit spijt van aankopen aangezien ik mijn aankopen zorgvuldig uitzoek. Na het afsteken gebeurd het heel incidenteel dat een product toch tegenvalt. Dus heel soms heb ik spijt van mijn aankopen, maar dat is part of the game.

Veel meer spijt heb ik van producten die ik niet heb gekocht en uitlopend zijn en niet meer te krijgen zijn. Mijn lijstje wordt dus ook gedomineerd door uitlopende producten. Ik kan de verleiding redelijk weerstaan om te bestellen, behalve goede uitlopende producten voor een (redelijk) goede prijs.
Haha dat is een goed idee ja.

Back
Bovenaan