piper_oo-kiw
VWC lid
Tot nu toe niet, wel regelmatig spijt gehad dat ik iets niet gekocht had
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Daarom heb je er ook altijd genoeg van over voor het volgende jaar en hoef je er niets van bij te kopen. Vervolgens kom je weer leuke dingen tegen, het is niet duur, gaaf effect, doet me aan vroeger denken, leuk voor de kinderen... en zo heb je altijd weer genoeg over voor het jaar erop.Vooral spijt dat je altijd teveel klein spul koopt terwijl je gewoon te weinig tijd hebt om het allemaal af st steken..
Yep. Precies dat. Dus dit jaar maar eens proberen weg te werkenDaarom heb je er ook altijd genoeg van over voor het volgende jaar en hoef je er niets van bij te kopen. Vervolgens kom je weer leuke dingen tegen, het is niet duur, gaaf effect, doet me aan vroeger denken, leuk voor de kinderen... en zo heb je altijd weer genoeg over voor het jaar erop.
Heb maar weer even het special 4 topic teruggelezen en man man man, wat een drama was dat. Ben benieuwd of er nog mensen reactie hebben gehad van CafferataSpijt is een groot woord. Vorig jaar de Special #4 gekocht en dat bleek de nieuwe versie te zijn. Eerder teleurgesteld. Als ik ergens spijt van heb is het dat een box niet gekocht heb
Haha dat is een goed idee ja.Haha, afgaand op de reacties volgend jaar de titel van het topic dus wijzigen in ‘Heb jij wel eens spijt van aankopen die je niet gedaan hebt?’
Hier hetzelfde. Tot het afsteken nooit spijt van aankopen aangezien ik mijn aankopen zorgvuldig uitzoek. Na het afsteken gebeurd het heel incidenteel dat een product toch tegenvalt. Dus heel soms heb ik spijt van mijn aankopen, maar dat is part of the game.
Veel meer spijt heb ik van producten die ik niet heb gekocht en uitlopend zijn en niet meer te krijgen zijn. Mijn lijstje wordt dus ook gedomineerd door uitlopende producten. Ik kan de verleiding redelijk weerstaan om te bestellen, behalve goede uitlopende producten voor een (redelijk) goede prijs.