Hawk

Ruben

VWC lid
Artikelnummer: DC189
Artikelnaam: Hawk
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Aantal Schoten: 30 schoten
Effectomschrijving: niet bekend
Tijdsduur: niet bekend
Stijghoogte: niet bekend
Richtprijs: € 69,95
Verpakkingseenheid: volgt
Foto:

svl069.jpg

O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming een bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit vind ik met afstand de mooiste cake, lekker tempo, breed geschoten FS, harde burstknallen, schitterende kleurencombinatie met mooie lang hangend blijvende effecten.
Met deze cake gaan ze naar mijn mening hoge ogen gooien.

Nu afwachten of deze cake ook een leuk prijskaartje omgehangen krijgt.

Laatst bewerkt:
Hier krijg ik het wel warm van. Effecten in F-shape en van hoge kwaliteit. een cake die ik niet kan laten liggen,zeer benieuwd naar de prijs!

Ziet er heel aardig uit :) Jammer dat de boeketten zo snel vervliegen, want verder zijn die boeketten top. Kleur is goed, mooi rond, lekkere burst, mooi getimed.
Toch ben ik bang dat deze cake niet kan tippen aan de The Fan van Lidu, welke 42 schoten heeft en €45,- kost. Maar als deze cake van Schuurmans een euro of €35,- zou gaan kosten, is het toch zeker een waardige concurrent. Maar als ie meer gaat kosten dan dat, dan kies ik persoonlijk toch echt wel The Fan, welke vergelijkbaar is qua effecten.

Een erg mooie fancake moet ik zeggen.

Mooie combi van zover ik kan zien.
Green strobe w pink dhalia/Brocade w blue pearls.

Ik vind dit zeker een mooie pot.
Mooie, grote en volle effecten.
Ik hoop dat de prijs alleen wel betaalbaar is!

Wauw, wat een prachtig ding. Alles is perfect: kleuren, tempo, boeketgrootte, consistentie in de effecten. Wat een topper zeg...

Ik ben bang dat hij écht geen €35 euro gaat kosten.. De effecten zijn wel geniaal afgewerkt, heerlijk vol en groot. Hopelijk is hij op de demo film net zo goed (deze komt uit china neem ik aan).

Ik ben bang dat hij écht geen €35 euro gaat kosten.. De effecten zijn wel geniaal afgewerkt, heerlijk vol en groot. Hopelijk is hij op de demo film net zo goed (deze komt uit china neem ik aan).

Ik denk dat deze filmpjes zijn gemaakt tijdens de demo in Wolvega.

Dit filmpje komt uit china, 2 dagen terug poste Ruben een soort gelijk filmpje bij een ander product die met de huil effecten en die kwam ook uit china.

Nu ontopic: Ik vind deze cake echt geweldig mooi, Effecten en kleuren zijn goed uitgewerkt en ik ben bij deze dus ook benieuwd naar de prijs :)

Ook ik vind dit een prima cake. Mooie volle boeketten, mooie kleuren en lekker breed. Ben het met Darksoul eens dat de effecten redelijk snel weg zijn maar ach de effecten maken veel goed. Nu nog even live zien!

Back
Bovenaan