Happy

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 1582
Artikelnaam: Happy 140 shots
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 140 Schots
Effectomschrijving: Rode ster, Groene ster, Gele ster, en zilver glitter.
Afmetingen: n.n.b.
Stijghoogte: 10-15 mtr
Richtprijs: € 24.95
Verpakkingseenheid: n.n.b.
O.a. te koop bij: Bestel-Vuurwerk.nl

Oud Label

1582-2011.jpg

Nieuw Label

13312736.f3dea504.560.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hmmm... Hier heb ik mijn bedenkingen bij. Kruit per schot is 3.58 gram. Dit wordt meer een romeinse kaars idee(hoe heet het effect ook alweer).

Weco/Helios Las Vegas 1&2 hebben max 200 gram pts en dat zijn leuke blokjes. Combinatie van tails, fluiters en boeketten is zeer goed mogelijk. Het pts per schot is laag, maar dat is wanneer je uitgaat van het feit dat alle schoten evenveel pts bevatten.

Overigens een 500 grams blok met super goede tails, comets en fluiters in een moordend tempo a la de Huan ye Le of iets in die richting kan wel eens leuk zijn.

leuk om wat te verzinnen :P
maarja zou leuk zijn als deze begint met wat balletjes/tails enof fluiters waarna de boeketjes steeds groter worden :D

gr

Zal inderdaad een blok in die ricting zijn...

Deze cake stond al een paar weken op de site van GBV-Weco (Onlinevoorverkoop.nl) Niemand opgevallen? :p

1 schot uit de thundering heaven van Original is omgerekent ook ma 3,6 gram....
Dus wie weet een leuke knal cake met een moordend tempo!
De naam happy 140 doet me denken aan de happy salute von triplex...
Wie weet schiet deze cake gekleurde tails na een knal..
dat met een razend tempo kan erg gaaf worden.
We wachten nog wel even af!

ik ben zeer benieuwd en ik kan ook niet wachten op de eerste filmpjes en natuurlijk de toeloop en de straat filmpjes

De naam doet mij juist denken aan de enige echte flowerbed de Happy 1000s, Luiyang ofzo? Vroeger 2 keer meegemaakt, had tail, crackling knal en fluit!

De naam doet mij juist denken aan de enige echte flowerbed de Happy 1000s, Luiyang ofzo? Vroeger 2 keer meegemaakt, had tail, crackling knal en fluit!

Als jij die naam nog wat, dan ben je echt goed bezig. Huan le Huan ofzo was het toch? Ik weet welke je bedoeld, zie mn post. Zelfde blokje waar ik op duidde.

Staat het filmpje niet ergens in het vwc archief uit 2006 ofzo?

Ik wil niet negatief zijn maar tot nu toe heeft de overname van Weco nog niet veel goeds opgeleverd.
Ik had van de marktleider van europa iets meer verwacht.

Laatst bewerkt:
Als jij die naam nog wat, dan ben je echt goed bezig. Huan le Huan ofzo was het toch? Ik weet welke je bedoeld, zie mn post. Zelfde blokje waar ik op duidde.

Staat het filmpje niet ergens in het vwc archief uit 2006 ofzo?

je bedoeld de huanle yanhua. 1000s flowerbed met kleine effecten.

Idd goedkoop, maar dat zal door de effecten komen. Het zou goed kunnen dat het de versie van het filmpje is. Niet veel bijzonders als ik eerlijk ben.

Idd goedkoop, maar dat zal door de effecten komen. Het zou goed kunnen dat het de versie van het filmpje is. Niet veel bijzonders als ik eerlijk ben.

Mocht deze bak gelijksoortige effecten hebben zoals die welke te zien zijn op het filmpje van Ruben, dan vind ik dat wel te doen voor de genoemde prijs. Die crackling/gouden staarten die ervanaf komen op het laatst bevallen mij persoonlijk wel.

€22,50 vindt ik dus wel te doen, vooral omdat producten met gelijksoortige effecten veel duurder zijn (DC - Roman Candle Barrage van Schuurmans bijv.).

ik heb hem vandaag gezien!
ik heb een klein stukje gefilmd maar me handen waren zo koud en het was nisk bijzonders dus ben snel gekapt. misschien post ik het nog maar het zijn gewoon 140 plop boeketjes dus dat ze gewoon uit elkaar floppen en het tempo was echt sloom vond ik. als het in een halfe minuut was was het misschien nog wel leuk :)

Hij is ziek maar 22,50 voor een romeinse kaars pot weni hoor

Wat bedoelen jullie nu precies? Zijn jullie enthousiast over deze batterij of niet?

"Hij is ziek" is dat geschreven in positieve of negatieve zin?

Rickalrounder omschrijft hierboven een langdurige batterij met plopboeketten. Tja, wat verwachten mensen voor €22,50? Misschien goed genoeg ter vermaak in de uren ervoor.

Als je niet weet dat Hij is ziek iets goeds is kom je niet genoeg buiten :P
Misschien begrijp je niet dat de nederlandse consument hard genaait word door te hogen prijs in de winkel zal hij zelfs meer kosten vandaar de twijfel

Back
Bovenaan