Happy Family [Ass.]

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: NL344
Artikelnaam: Happy Family
Aantal Fonteinen: 14
Aantal Romeinse Kaarsen: 2
Aantal Handfakkels: 2
Aantal overige artikelen: 3
Effectomschrijving: Traditioneel meter pakket, veel voor weinig.
Richtprijs: 18,50
Verpakkingseenheid: 6/1
nl344-happy-family-pakket.png
O.a. verkrijgbaar bij: ZenaVuurwerk.com
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Was een leuk pakketje, fonteinen wel allemaal een beetje hetzelfde maar zeker zijn €18,50 waard!

Is voor de prijs inderdaad een leuk pakketje. Vond sommige fontijnen heel erg lang door gaan en sommige hadden ook harde crackling!

Ah, dus dit was het meterpakket wat ik via Vuurwerktotaal kreeg! Goed gevuld met fonteintjes die doen wat je verwacht: niet heel lang spuiten maar wel met mooi goud, zilver en kleuren. Een goed meterpakket voor een mooi tijdje vermaak :)

Iemand die hier toevallig inmiddels al ervaring mee heeft?

Lijkt me voor het geld een zeer goed gevuld meterpakket eigenlijk, maar is de kwaliteit ook een beetje goed?

Ik koop elk jaar een meterpakket van Hong Deng Long. Had dit jaar zelfs 2 voor 25euro.
Vind het erg leuke fonteinen waar sommige ervan het verrassend goed doen. Wat mij dit jaar echter op viel was dat het ratelbandje wat er altijd in zit niet uit 1 geheel bestond maar uit drie matjes. En ik moet me wel heel sterk vergissen maar dacht toch echt dat dit ouderwetse flashkruit matjes waren.(90 shots matjes)Erg hard voor nl matjes. En ik stook elk jaar nogal wat van deze dingen. Iemand anders ook deze indruk?

blijft togh beste meter paketje van nu en over die matjes .. ja ouderwetse flashkruit matjes zaten er in hopelijk dit jaar weer !!

Dit is en blijft een top meterpakketje. Mooi uiterlijk en de uitwerking evenaart menig fonteintje die je los voor €5 ofzo koopt. Altijd weer genieten in de tuin in de avonden voor de 31e :D Ik vind dit net zo mooi als een dikke multishot.

Heb hem dit jaar ook gekocht. Ziet er leuk uit en mooi gevuld voor een goede prijs!

Back
Bovenaan