Grootste vuurwerkshow van Nederland in Utrecht, Zaterdag 21-12-2013 !!!!!!

ylke

VWC lid
UTRECHT - Op 21 december zal Big Smile Fireworks uit Nieuwegein in opdracht van vuurwerkimporteur Vuurwerkvisie de grootste vuurwerkshow van Nederland verzorgen op de voetbalvelden van Desto aan de Componistenlaan in Utrecht.

Er wordt gestart met een productdemonstratie met een groot gedeelte van het vuurwerk, dat dit jaar te koop is bij Zena Vuurwerk in de Meern. Per categorie worden de producten gedemonstreerd.

Aansluitend zal, om alvast in de stemming te komen voor Oud & Nieuw, de avond afgesloten met de meest spectaculaire vuurwerkshow van Nederland waarin 1100 vuurwerkcakes worden verwerkt.

De aanvangstijd van dit evenement is 19.00 uur. Om 19.30 uur gaat het eerst vuurwerk de lucht in. Als je van vuurwerk houdt mag je dit evenement niet missen.

Bron

Hoop dat het doorgaat vanavond, in eerste instantie nat, later droger en vrij veel wind, uit een zuidelijke richting, toch wel 4-5 Bft, vlagerig....

de grootste vuurwerkshow van Nederland verzorgen op de voetbalvelden van Desto aan de Componistenlaan in Utrecht.

Ja, jij bent blind. :bye:
Ik kom van 60 km ver, zonder een adres nummer van de voetbalvelden rij ik een halfuur verkeerd om er te komen..

Maargoed via kwintos heb ik het adres thx..

Ik kom van 60 km ver, zonder een adres nummer van de voetbalvelden rij ik een halfuur verkeerd om er te komen..

Maargoed via kwintos heb ik het adres thx..

Haha dan snap ik het..Maar je zegt toch echt zelf:
ik vind nergens een locatie.
De locatie stond er :D

Haha dan snap ik het..Maar je zegt toch echt zelf:
ik vind nergens een locatie.
De locatie stond er :D

En op die locatie sta ik straks, uiteindelijk heb ik het gevonden. Duurt bij mij wat langer tot het tot me door dringt:p.

Zullen wel veel freaks hier aanwezig zijn?

Ongekend! Heb zoiets nog nooit gezien in consumentenland. Fantastisch!
Complimenten aan Zena en aan Rob en zijn strijdmakkers die onder deze omstandigheden zo'n enorm project hebben weten te realiseren.
Chapeau hoor!
Ik denk dat in NL heel wat prof-shows het tegen dit geweld moeten afleggen, al is het alleen al om de veiligheidsafstand.
Hier werden gratis vuurwerkbrillen uitgedeeld, en die waren nodig ook! :D

Bovendien vooraf een korte demo gezien met een aantal zeer goede producten.
The Beast vond ik geweldig, en de Zena Golden Box en Zena Mayhem eveneens.

Zeker geen spijt van de bestellingen-op-de-gok!

Werkelijk fantastisch. Goede producten gezien die mayhem ajajajaja vet hoor! En wat een super show. Top gedaan big smile firework!!

Manman wat een show, top gedaan!

Alleen die wind brrr...

Uiteraard is dit niet iemands fout maar de show was echt ziek.

Back
Bovenaan