Groningen 22-01-2009 tot 01-02-2009 elke dag!

Xorpa

VWC lid
Plaats : Groningen
Provincie : Groningen
Wie : Elementum FX
tijd : rondom 21:30 (afhankelijk hoe het hele programma loopt)

Elke dag voor de komende 10 dagen lang(weet ik niet zeker, maar dat is wat ik heb begrepen).

Er word een zeer gevarieerde show met consumentenvuurwerk geschoten van oa skyline en marijn. Vooraf gaand is er een tryout van de voorstelling Medea van NNT

Een of andere voorstelling. Voor meer informatie kun je op medea klikken in de post van Xorpa.
Vind het nogal wat 10 dagen elke dag een show. Dat er geen grote bezwaren zijn ingediend dan.

Vriend van me woont in een zijstraat, elke dag mooie show =D

Kon trouwens nergens op internet vinden dat het 10 dagen waren, dit is alleen wat ik gehoord heb van de pyrotechnicus van elementumfx

Ik dacht gister al 'welke gek zit er zoveel vuurwerk af te steken' en ik kan het van hier nét niet zien. En vanavond kan ik niet...komende avonden maar ff heenfietsen, is toch maar 5min. van m'n huis :D Leuk!

maar ehm, 10 tryouts? Zal dat niet alleen de eerste van gister zijn geweest? Kan natuurlijk dat na elke voorstelling geschoten wordt, maar als het enkel na de tryout was bleef dat bij die keer van gister... hoop 't niet, elke avond graag! Ik laat het jullie weten, ik hoor het toch wel vanavond.

10 tryouts omdat het tijens een voorstelling word gedaan. (Ze "ontsnappen" tijdens de show in de stadsschouwburg en vervolgens word er een moord gepleegd in hun afwezigheid)

Ja, het zijn inderdaad 10 spectaculaire korte shows. Zondag omstreeks 17.30 uur en door de week rond 21.30 - 21.45 uur:bye:

ik :) zal zoiezo die van vandaag en denk zaterdag meepakken :)

Zondag is het al om 17:30 en maandag is er GEEN vuurwerk.

Meldingen ontbranding vuurwerk
Van Elementum FX hebben wij op 8 januari 2009 een tweetal meldingen op grond van artikel 3.3.4a van het Vuurwerkbesluit ontvangen. De meldingen hebben betrekking op het op het in de periode 22 januari - 31 januari 2009 tijdens voorstellingen van het Noord Nederlands Toneel in de Stadsschouwburg en op de Grote Markt te Groningen tot ontbranding brengen van theatervuurwerk en consumentenvuurwerk.

http://www.provinciegroningen.nl/informatiebalie/bekendmakingen/vuurwerkbesluiten

Ik begrijp het goed dat er maandag geen vuurwerk is, en zondag om 17.30, over zaterdagavond (morgen) blijft het me onduidelijk. Dan wel en op de 'gewone' tijd, of helemaal niet?

Hmm op de site van het NNT noord nederlands theater staat weer iets anders xd

Medea Buiten
vanaf donderdag 22 t/m zaterdag 31 januari (behalve maandag 26 januari) dagelijks te zien op de Grote Markt.
Aanvang performance ca 21.10u. Aanvang vuurwerk ca 21.40u.
Let op: geen vuurwerkshow op dinsdag 27 januari (wel performance)

Op zondag 25 januari: aanvang performance ca. 16.55 u. en aanvang vuurwerk ca. 17.35 u.

concept Ko van den Bosch
m.m.v. André Joosten, Peter Vandemeulenbroecke, Merijn de Jong
vuurwerkkunstenaar Pierre-Alain Hubert
muziek Robert van der Tol (gitaar), Tiedo Groeneveld (slagwerk), Don Hofstee (viool)
beiaardier Martinitoren Auke de Boer

Zo ben weer terug :p was geinig showtje van 4 minutjes ongeveer maar tijdens de show begon het stevig te regenen dus filmen en foto's maken is niet gelukt :( morgen nieuwe poging :p

Zo ben weer terug :p was geinig showtje van 4 minutjes ongeveer maar tijdens de show begon het stevig te regenen dus filmen en foto's maken is niet gelukt :( morgen nieuwe poging :p

Morgen ben ik er waarschijnlijk ook nog wel bij (ben toch toevallig in de buurt).
Ben te herkennen aan een groene brede jas met een bruine bontkraag =D Medea heb ik bijde dagen vanaf naast de belichting van het zand gevolgd, maybe dat ieamdn me gezien heeft? :D

Back
Bovenaan