Kan een drukfout zijn, zoals bij velen.
Aangezien het onwaarschijnlijk is dat er 1000 gram kruit (ken nagenoeg geen compounds die exact 1000gram hebben) in zit denk ik eerder dat dat een communicatie fout is en er 1315 gram in zit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kan een drukfout zijn, zoals bij velen.
Besteld, niet gekregen vanwege onvoldoende aanlevering.
Vervanger de dragon box 2023
Pfoe weet niet of ik hier mee akkoord was gegaan. Is de omlabeling van de 3905 Fireworks Specials lijn
In het begin dacht ik echt (nee he waarom nou) maar toen kreeg ik te horen dat er een andere box (avalancha) ook niet geleverd was en kreeg hiervoor de snowstorm waardoor ik het maar mee nam.
Bovendien had ik van beide boxen geen hoge verwachtingen dus kan het altijd meevallen! Vooral voor die 60€
Duidelijk, dan snap ik de eventuele reden dat er producten zonder kooi geimporteerd worden .Zonder kooi blijft in principe zonder kooi, tenzij ze er een nieuwe CE voor willen aanvragen (maar dit kost dan weer duizenden euro’s)
Is vaak zo. eerst kwaliteit dan gaat over na kwantiteit Bij cat 1 vuurwerk zien we dat ookEeuwig zonde, in de eerste jaren van Evolution waren er unieke items en de kwaliteit was zeer hoog te noemen.
Prijs was daar ook naar, maar prima, je kreeg ook een kwalitatief stuk goed vuurwerk.
Wij hebben zelf jaren Evolution verkocht, maar helaas werd de kwaliteit minder en de prijs duurder. Tuurlijk alles is duurder geworden, alleen
zorg dan wel dat je top kwaliteit in huis hebt als de consument €140+ voor een compound moet betalen.