Gorgeous Blue [Compound]

Ben benieuwd wat deze gaat doen. Niemand die hem toevallig al op film heeft?
Heb m'n verwachtingen al wel redelijk bijgesteld, maar laat me graag verrassen.

Pfoe weet niet of ik hier mee akkoord was gegaan. Is de omlabeling van de 3905 Fireworks Specials lijn

In het begin dacht ik echt (nee he waarom nou) maar toen kreeg ik te horen dat er een andere box (avalancha) ook niet geleverd was en kreeg hiervoor de snowstorm waardoor ik het maar mee nam.

Bovendien had ik van beide boxen geen hoge verwachtingen dus kan het altijd meevallen! Vooral voor die 60€

In het begin dacht ik echt (nee he waarom nou) maar toen kreeg ik te horen dat er een andere box (avalancha) ook niet geleverd was en kreeg hiervoor de snowstorm waardoor ik het maar mee nam.

Bovendien had ik van beide boxen geen hoge verwachtingen dus kan het altijd meevallen! Vooral voor die 60€

Bohh vervanger van de Avalancha is wel heel netjes. Per saldo dan mssn toch nog niet zo heel slecht. Ben wel benieuwd hoe de nieuwe batch snowstorm presteert.

Zelfde reactie als bovenstaand. Een lesje voor volgend jaar om ook van deze importeur de china filmpjes kritischer te bekijken.

Ik ben Pangu/Evolution liefhebber, maar echt geluk gehad dat ik geen enkele nieuwe items van hun heb gekocht het afgelopen jaar. Ook dit artikel komt niet echt sterk over.

Prachtige idee, komt deze er met kooi dan zou ik hem kopen, nu zijn het mooie effecten maar slecht uitgewerkt omdat ze spreiding missen.

Jammer dat er niet gereageerd wordt door o.a. vanderelst over bijvoorbeeld de St8ment Avalanche ( ja is een ander topic maar daar zet hij wel weer een nieuwe productafbeelding in het topic ) welke eerst werd verkocht als "30mm compound" en toen ik deze "30mm compound" tijdens de ophaaldagen had opgehaald stond er "25mm compound" op en waren de tubes ook echt 25mm maar de prijs van die compound was gebaseerd op een 30mm bak .

Zelfde geldt voor deze Gorgeous Blue, ze doen er gewoon even 20 euro bij op de "onlineprijs" maar geven geen duidelijkheid of deze nu verbeterd is t.o.v. afgelopen jaar .. als je de filmpjes die hier iets boven gepost zijn bekijkt, zie je dat het totaal niet overeenkomt met de productfilm vanuit GBV in de startpost van dit topic .

Dit valt mij overigens ook op voor alle andere "nieuwe" GBV / WECO / Evolution / St8ment / Pangu producttopics, nieuwe afbeeldingen, hogere prijzen maar geen duidelijkheid of deze producten nu eindelijk in een kooi zitten want dat maakt blijkbaar toch wel een verschil in vergelijking met deze kooiloze producten .

Zonder kooi blijft in principe zonder kooi, tenzij ze er een nieuwe CE voor willen aanvragen (maar dit kost dan weer duizenden euro’s)
Duidelijk, dan snap ik de eventuele reden dat er producten zonder kooi geimporteerd worden .

Maar dan nog blijf het feit dat de effecten van de Evolution Gorgeous Blue ( en vrijwel alle nieuwe Pangu producten ) welke ik afgelopen jaar afgestoken had:

totaal niet overeenkomen met het filmpje dat in de startpost staat en van GBV af komt, en dan vooral het laatste stuk van deze box .

Dit verschil in effect heeft natuurlijk niks met een kooi te maken ( buiten de burst om ) .

Laatst bewerkt:
Eeuwig zonde, in de eerste jaren van Evolution waren er unieke items en de kwaliteit was zeer hoog te noemen.
Prijs was daar ook naar, maar prima, je kreeg ook een kwalitatief stuk goed vuurwerk.
Wij hebben zelf jaren Evolution verkocht, maar helaas werd de kwaliteit minder en de prijs duurder. Tuurlijk alles is duurder geworden, alleen
zorg dan wel dat je top kwaliteit in huis hebt als de consument €140+ voor een compound moet betalen.

Heb de startpost filmpje en de straat filmpje naast elkaar gelegd
ze zijn exact het zelfde . Moet ook rekening mee houden dat erg veel windt bij staat afgelopen oud en nieuw
en hoe droog is het prduct zelf? ook wat minder wat kan presteren nog wat vochtig is

Eeuwig zonde, in de eerste jaren van Evolution waren er unieke items en de kwaliteit was zeer hoog te noemen.
Prijs was daar ook naar, maar prima, je kreeg ook een kwalitatief stuk goed vuurwerk.
Wij hebben zelf jaren Evolution verkocht, maar helaas werd de kwaliteit minder en de prijs duurder. Tuurlijk alles is duurder geworden, alleen
zorg dan wel dat je top kwaliteit in huis hebt als de consument €140+ voor een compound moet betalen.
Is vaak zo. eerst kwaliteit dan gaat over na kwantiteit Bij cat 1 vuurwerk zien we dat ook

Back
Bovenaan