Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik wil in ieder geval stoppen met roken![]()
Ik word in mei pappa dus mijn goede voornemen voor het komend jaar (en jaren) is een goede vader worden. =D
Ik word in mei pappa dus mijn goede voornemen voor het komend jaar (en jaren) is een goede vader worden. =D
Dat voornemen deel ik dan met je, al ben ik op 22 november papa van een tweeling geworden.
Wel waren ze pas in februari gepland te verschijnen, maar ze wilden ons zo graag zien dat ze 11 weken eerder besloten te komen.
Andere goede voornemen: niet zo druk maken over dingen, voor ons is alles ineens heel relatief nu![]()
Gefeliciteerd...
Een goede voornemen over , niet zo druk maken over dingen hadden wij ook in maart toen onze kleine er kwam..
Je verandert echt totaal.
MAar mijn nieuwe voornemen van 2014 zijn proberen te stoppen met roken en meer sporten.
en eind van het jaar lekker sterretjes afstekken met mijn zoontje...![]()
Inderdaad, helaas liggen ze bij ons nog in het ziekenhuis, en dat zal nog wel een week of 4-6 duren, maar daardoor ga je wel nadenken over wat nou echt belangrijk is.
En dan kom je snel tot de conclusie dat er heel veel dingen niet zo belangrijk zijn.
DAt is indd zo.er gaat echt een heel andere wereld voor je open, en kijkt echt heel anders naar het leven dan voorrheen...
maar 11 weken te vroeg is wel erg vroeg ja...
Voor de rest alle 3 gezond en alles goed gegaan...??
in iedergeval sterkte voor de hele familie...
Dat voornemen deel ik dan met je, al ben ik op 22 november papa van een tweeling geworden.
Wel waren ze pas in februari gepland te verschijnen, maar ze wilden ons zo graag zien dat ze 11 weken eerder besloten te komen.
Mijn goede voornemens voor komend jaar zijn zoieso, Groeien in de sportschool!
Afgelopen jaar 34 kilo afgevallen! nu bezig met een goede opbouw!
Verder word het voor mij het jaar van het sparen! geen 3x op vakantie meer! maar sparen voor een opbouw op ons huis.
Verder is elk jaar mijn goede voornemen, familie contact optimaal houden, dat gaat bij ons soms lastig! dus ik doe elk jaar mijn uiterste best om de familie vaker bij elkaar te brengen.
Knap van je gewoon lekker doorknallen en net voor de zomer even een kuurtje nemen .