Goede voornemens 2019?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Elke jaarwisseling is het weer zover: de goede (of slechte) voornemens. Welke beloof jij je dit jaar waar te maken? En welke zijn eigenlijk zo onzinnig zodat we die allemaal niet meer in ons hoofd hoeven te halen? Laat maar weten!

Ja, goede voornemens, daar doe ik eigenlijk niet aan. Ik rook niet, dus hoef daar niet mee te stoppen. Ik ben niet te dik, dus hoef niet af te vallen. Misschien minder geld uit te geven aan vuurwerk? Maarja, waar dan aan he? Ieder zn ding :p

Aan goede voornemens doe ik niet echt eigenlijk. "Nog beter je best doen op school.", "Vaker bewegen." & "Minder geld uitgeven aan vuurwerk." heb ik me allemaal wel eens voorgenomen, maar het werkt toch niet echt bij mij :p

Ik wil me meer gaan toewijden aan sporten, compassie en gezondheid. Ik ga aan meer hardloop en fietsevenementen deelnemen en ik wil 1 keer per maand iets leuks gaan doen met mijn ouders en mijn opa en oma en hun vrienden. Ik merk vooral bij mijn opa en oma dat ze telkens minder vrienden hebben of dat het moeilijk is om wat met die vrienden af te spreken zonder chauffeur. Eigenlijk doe ik het nu al maar ik wil het blijven aanhouden om een actieve rol in hun leven te spelen, ook als dat later wat moeilijker word.

Goede voornemen heb ik wel zo nu en dan, maar die probeer ik zo snel mogelijk uit te voeren. Ik vind het altijd een beetje vreemd dat je daar dan pas in het nieuwe jaar mee zou moeten gaan beginnen. Als je meer wilt gaan sporten, ga dt dan meteen doen en als je af wilt vallen is het denk ik zeer effectief om je met kerst al wat minder vol te proppen, in plaats van daar een week later mee te beginnen.

Ik wil me meer gaan toewijden aan sporten, compassie en gezondheid. Ik ga aan meer hardloop en fietsevenementen deelnemen en ik wil 1 keer per maand iets leuks gaan doen met mijn ouders en mijn opa en oma en hun vrienden. Ik merk vooral bij mijn opa en oma dat ze telkens minder vrienden hebben of dat het moeilijk is om wat met die vrienden af te spreken zonder chauffeur. Eigenlijk doe ik het nu al maar ik wil het blijven aanhouden om een actieve rol in hun leven te spelen, ook als dat later wat moeilijker word.

Dat vind ik een heel mooi voornemen om leuke dingen met je opa en oma te (blijven) doen. De afgelopen jaren ben ik regelmatig bij mijn opa en oma op visite gegaan, terwijl ik ze voorheen maar twee of drie keer per jaar zag. Ze vinden het echt geweldig als ik langs kom, en het is ook altijd erg gezellig. Nu mijn opa een aantal weken terug is overleden ben ik heel blij dat ik er de afgelopen jaren zo vaak geweest ben, dan heb ik in ieder geval geen spijt van iets wat ik niet gedaan heb.

Meer tijd voor mijn familie! Door een eigen bedrijf heb ik daar te weinig tijd voor gehad.

Ik rook niet, ik drink nauwelijks. Alleen te zwaar, maar dat is een kansloos verhaal :rolleyes:

Ii geloof dat ik gewoon doorga zoals altijd, en dat het goede voornemen "omdat het moet" het goed verbouwen van de nieuwe woning wordt zonder al te veel stress voor de vrouw (maar of dat gaat lukken...)

Mijn voornemen voor 2019 is om eindelijk eens te beginnen met afvallen.

Verder houd ik de voornemens aan die ik voor dit jaar heb want dat is een lang proces. Het verlies van beiden ouders x autisme x psychologische problemen die ik al had verwerken x aan werken kost eenmaal heel veel tijd.

Ook is het mijn voornemen als het dit jaar niet lukt, naar de jaarwisseling in Londen te gaan.

Voornemen met oudjaar doe ik niet aan. Ik heb wel laatst twee voornemens direct ingevoerd. De eerste is: de dag beginnen met een goed ontbijt. De tweede: niet meer haasten. Ik merkte namelijk dat ik zelfs in het weekend aan het haasten was. Simpele dingen als niet te strak plannen moeten er voor zorgen dat ik minder haast heb. Komt een beetje af van de leefwijze die ik heb gezien op mijn rondreis door Mexico en Guatemala.

voornemens voor 2019....
er een beter jaar van maken dan 2018.
zal niet zo moeilijk worden hahahaha en veel plannen maken voor 2020

nooit echt gehad. Maar denk meer vakantie proberen te nemen. Meer verdienen. Een loterij winnen zou mooi zijn. En toch maar is vanaf januari mee doen met freak actie,s en dan gewoon elke maand iets bestellen. xD

mijn voornemens gaan eigenlijk altijd per direct van start en is een ongoing process. Als je echt wilt veranderen start je daar per direct mee.

Ik schrijf wel elk jaar mijn doelen op wat ik graag veel wil doen en wat ik minder of niet meer wil doen en dan kijk ik er gedurende het jaar nog een paar keer naar en pas eventueel zaken aan

Ik heb niet al te veel goede voornemens. Maar 1 ervan is om vanaf volgend jaar een dag minder in de week te gaan werken.

tja of het een goed voornemen is weet ik niet maar ik ga in ieder geval beginnen met een nieuwe baan op Schiphol :D

2019 wil ik gezond beginnen waar een aantal goede voornemens bij horen. Zo wil ik graag stoppen met roken, het sporten weer gaan oppakken en daarmee de nodige kg's afvallen. Echter, ik ken mezelf ondertussen aardig goed.. Dit zal ik december 2019 wel weer typen :p

Begin 2019 start ik aan een nieuwe baan. Dus dat is alvast een voornemen, om daar goed aan te beginnen. Verder wil ik wat meer constant gaan sporten... Nu ga ik de ene week 4 keer sporten, en de andere week juist helemaal niet :p
Denk niet dat ik nog echt goede voornemens heb voor de rest.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan