Goede voornemens 2013

Torrr

VWC lid
Elke jaarwisseling is het weer zover: de goede (of slechte) voornemens. Welke beloof jij je dit jaar waar te maken, en welke zijn eigenlijk zo onzinnig zodat we die allemaal niet meer in ons hoofd hoeven te halen? Laat maar weten!

Zelf weet ik nu al me voornemens voor 2013. Eigenlijk zijn dat er maar 2, beiden te maken met geld. Beetje vroeg ik weet, maar denk dat ik ze toch al kan delen.

Als eerst is er me doel om die ene nieuwe camera te kopen die ik al het hele jaar wil. Volgens me Excel balans heb ik Januari volgend jaar genoeg om hem dan eindelijk te kopen.

En ja, verder is er maar 1 ding dat ik wil bereiken verder. Me rijbewijs halen! Ik hoop dat ik rond die tijd wel werk heb dus dat dan ook geen wens/voornemen meer is.

Om ook terug te komen op de goede voornemens van 2012, hebben wij ons daaraan gehouden of is het allemaal weer (net als het jaar ervoor) niet gelukt?

Geen idee wat mijn voornemens waren :P
Iig ga ik wat meer bewegen het komende jaar, vanaf nu eigenlijk al.
Ik ben veel te lui en word een beetje dik :p

- Diploma VMBO halen.
- Een goede HAVO/MBO opleiding tegenmoet komen.
- Blijven fitnissen en sporten.
- Een fantastisch nieuw seizoen tegenmoet gaan op Vuurwerkcrew. (Mod? joke:p)
- Werken in een vuurwerkwinkel.
- Een bijbaan zoeken van mei tm ?
- In gezondheid blijven leven :)
- Een hondje krijgen.
- Geluk hebben in het leven :D

Heel misschien:
- Rijbewijs. Tegenwoordig kun je die al halen op je 16de 16 en half precies!
Maarja hoe groot is die kans? Ligt aan ma haha

Zo valt me niet nog iets in.
Zal het even editen als ik weer een weet!

Laatst bewerkt:
-wederom de nijmeegse 4daagse uitlopen,
-en die van idekirch
-de 24 uur van gulbergen fietsen,
-enkele geweldige ardennenweekenden meemaken
-weer naar annecy

-Mijn eerste voornemen is toch wel de moeilijkste. Veel sparen en weinig ondernemen zodat ik zsm op mijn eigen kan (Word onderhand wel is tijd, en ben wel toe aan mijn eigen stekkie) Hier hoort uiteraard ook bij dat ik volgend jaar een stuk minder wil besteden aan vuurwerk.

- Nog meer aan mezelf werken, zodat ik weer lekkerder in mijn vel kom te zitten.

- Eventueel een thuis studie erbij pakken, zit hier al langer aan te denken

De bovenste 2 punten zijn voor mij erg belangrijk, en ik zal er dan ook alles aan doen om dit te gaan bereiken.

-Mijn eerste voornemen is toch wel de moeilijkste. Veel sparen en weinig ondernemen zodat ik zsm op mijn eigen kan (Word onderhand wel is tijd, en ben wel toe aan mijn eigen stekkie) Hier hoort uiteraard ook bij dat ik volgend jaar een stuk minder wil besteden aan vuurwerk.

- Nog meer aan mezelf werken, zodat ik weer lekkerder in mijn vel kom te zitten.

- Eventueel een thuis studie erbij pakken, zit hier al langer aan te denken

De bovenste 2 punten zijn voor mij erg belangrijk, en ik zal er dan ook alles aan doen om dit te gaan bereiken.

Kan niet wachten op de housewarming show :devil:

Ik heb geen goeie voornemens, geloof ik niet in.

Goede voornemens voor 2012 waren;
- Autorijbewijs halen (gelukt)
- Gelukkig blijven met mijn vriendin (gaat ook nogsteeds prima)
- Propedeuse halen (gelukt)

Dus wat dat betreft goed :)

Voor 2013 zal het worden;
- Motorrijbewijs hebben (liefst al eerder uiteraard, "laat voornemen" voor 2012)
- Motortje kopen (indien het geld het toe laat)
- Gelukkig blijven met mijn vriendin

- Kijken of ik een nieuwe studie op kan pakken of herscholingstraject kan volgen.
- Gezondheid verder verbeteren.
- Vaste baan vinden die mij kan bekoren.

Veel feesten bezoeken die ik door schulden dit jaar niet meegemaakt heb ! En nog meer vuurwerk halen 2013-2014 :D Voor de rest vind ik goede voornemens niks , het moet uit je hart komen. Niet door een datum.

nog meer vuurwerk kopen en afsteken.
rijbewijs halen.
scootertje kopen.
eindelijk een passende opleiding vinden (en ook afmaken).
minder drinken :p

Geen alcohol en ongezond vreten meer (ging die leeftijd voor alcohol maar eens omhoog:P)
Minder geld besteden aan vuurwerk...:rolleyes:

Back
Bovenaan