Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bij ons liggen ze er weer. Gelijk 5 meegenomen
Die Luypaers torch is erg fijn maar wel behoorlijk prijzig. Goedkoop en van een prima kwaliteit is de Tobaliq Black Turbo. Mijn ervaring met die goedkope crème brûlée branders is dat ze allemaal problemen krijgen door kruitresten van de lontjes.
Bespaar jezelf de frustraties van aanstekers die maar kort blijven werken en koop een paar kwalitatief goede aanstekers en vul ze met een goede kwaliteit gas. Ik weet niet of Pyroproducts dit jaar nog met een freakactie komt maar afgelopen jaar kon je daar 2 stuks Tobaliq Black Turbo Aansteker kopen voor 9,95 (normaal 14,95). Vul ze met Atomic butaangas en dan heb je iets wat prettig werkt en veel betrouwbaarder is dan die goedkope brandertjes.
Die inderdaad. Vorig jaar, ik meen als Black Friday aanbieding, nog besteld voor 9,95 per 2.
Als je NU die aansteker bij bol.com opzoekt,dan betaal je per stuk 8,50 en heb je er 2 voor 13,90 en gratis verzenden.Die inderdaad. Vorig jaar, ik meen als Black Friday aanbieding, nog besteld voor 9,95 per 2.