[Full Loaded] Bullet

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
1-1560.jpg

Artikelnummer: 1560
Artikelnaam: Bullet
Netto gewicht: 320 gram
Aantal schoten: 23
Effectomschrijving: Blue stars & white strobe, blue stars & red leaves, blue stars & crackling, brocade crown with blue pistol.
Tijdsduur: 25-30 sec.
Effecthoogte: 40 meter
Verpakkingseenheid: 8/1
Afmetingen: 155x155x150mm
Richtprijs: €29,50

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
De effect inschrijving klinkt heel erg goed eigenlijk, ik hoop dat deze toch een keer met een demo geschoten gaat worden nog want ik ben heel erg benieuwd!

Excuses voor de dubbelpost, maar ik heb hier een filmpje van deze cake gevonden op de site van Wolff!
Lijkt me een prima cake hoor voor deze prijs, vooral het einde is erg gaaf!!

Ik zie trouwens dat dit dus een omlabeling is van Stars over Moskow uit het 3/4 star pakket van Dynasty :wink:

Laatst bewerkt:
dit is nou een cake waar ik geen nee tegen kan zeggen blauw met silver blink fish
en ga zo maar door grote boeketten en dat voor 30 euro

misschien heb ik het verkeerd maar na weer het filmpje te hebben gezien vind ik de bullet lijken op stars over moscow. gebeurt dat vaker bij wollf.

misschien heb ik het verkeerd maar na weer het filmpje te hebben gezien vind ik de bullet lijken op stars over moscow. gebeurt dat vaker bij wollf.

Kijk eens een paar posts eerder..:wink: (toevallig ook van mij :p)

En dit gebeurt inderdaad wel vaker, bij elke importeur trouwens.
Nog 2 voorbeelden zijn

- The dark hours <> Patriot
- Le mans <> Night Fire (De oude versie van Le Mans dan..)

:bye:

ik heb er nog geen live ervaring mee maar op de filmpjes lijkt het mij een erg mooie pot. ik krijg deze 2X gratis bij mijn bestellingen ik steek er eentje af voor in de vooravond en eentje om 12uur ik ben erg benieuwd. maar de effecten spreken mij in ieder geval erg aan. ik zou na oud&nieuw wel weer een reactie plaatsen over mijn mening over deze pot.

Prima cake dit! Vooral de 1e paar schoten met blauw waren mega groot! Het is wel dat ik hem gratis had gekregen weet niet of ik er €30 voor uit zou willen geven!

Leuke cake, mooie afwisselde effecten, leuke salvo's en een redelijke finale. Maar of ik hier 30,- euro voor zou neerleggen, nee denk het niet.

ik zou hier ook nooit 30euro voor neerleggen. maar ik krijg hem altijd meerdere keren gratis. als je dan niet naar het geld kijkt is het een erg mooie pot met mooie uitwerkingen. zeker niet verkeerd om erbij te hebben.

Klopt, vind hem erg duur. Maar ik krijg hem ook gratis bij mantel in Arnhem. Afgezien van de prijs is het een toffe pot en ben blij dat ik deze gratis erbij krijg. Kan veel erger!

had deze 2 keer gratis gekregen bij mijn bestelling. Is op zich wel een goede cake. Mooie en diverse effecten en diverse schotrichtingen. Maar ik zou hiervoor geen 35 euro willen betalen

Alleen morgen is deze tokoop voor 17.50 bij Vuurwerk helmond (speciale aanbieding)
Lijkt me een mooie deal? niet?

Back
Bovenaan