Freestyle Fifty Fifty

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1144
Artikelnaam: Fifty Fifty
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: FIFTY FIFTY is een cake uit de Freestyle collectie. De cake bevat 25 schoten en is geïnspireerd naar zijn naam!! De prachtige effecten worden gecombineerd met kleuren die 50/50 per schot worden weergegeven. Ongekend mooi en dit effect wordt normaal alleen gebruikt bij professioneel vuurwerk!
Kartoneenheid: 6/1
Richtprijs: € 39,95
Internet voorverkoopprijs: € 37,95

O.a. te koop bij: www.vuurwerktotaal.nl

fifty-fifty-vuurwerk-2_copy.jpg

Film demo 2016:

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Vuurwerkvisie voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Was te laat met filmen maar een erg mooi effect, nog niet eerder gezien in consumenten vuurwerk zover ik weet.

Was te laat met filmen maar een erg mooi effect, nog niet eerder gezien in consumenten vuurwerk zover ik weet.

:frusty: haha. Omschrijving? :D Duikt nog wel filmpje op.

Ik vind het gaaf: waar (sommige) andere importeurs proberen te scoren met 'kijk hoe grote ik heb', komt vwt met nieuwe effecten.

Hulde alleen al voor de poging. Dat het dan ook nog eens heel aardig gelukt is, is mooi meegenomen! Heldere kleuren en leuke combinaties. Zelfs zonder het 50/50 effect was het al een prachtcake geweest. Ben benieuwd of de gemiddelde Nederlander gaat zien dat het een bijzonder effect is, maar als freak mag je deze toch niet laten staan....

Laatst bewerkt:
Foto aan startpost toegevoegd.

Wat een toffe cake dit, hulde inderdaad dat ze het effect hebben laten maken. Het ligt er net aan hoe ze vallen, hoe goed ie overkomt, maar dit effect zie je nergens.

hmm het half half idee dreigt in mijn ogen toch zo af en toe op een rommeltje uit te draaien .
maar niet te min zie je inderdaad een half half effect .
erg leuk hoor

Geniaal dat ze dit hebben laten maken zeg, alleen daarom al een hele dikke pluim.
Hij pakt ook nog eens erg goed uit. Ga mijn best doen er deze bij t hebben dit jaar.

hmm het half half idee dreigt in mijn ogen toch zo af en toe op een rommeltje uit te draaien .
maar niet te min zie je inderdaad een half half effect .
erg leuk hoor

Dit heeft vermoedelijk te maken met het feit dat het effect eigenlijk maar van 2 kanten goed te zien is. Bij bijvoorbeeld smilley shells enz. heb je ook wel eens het probleem dat je alleen tegen de zijkant van het effect aankijkt maar de mensen die 90 graden gedraaid staan ten opzichte van jou zien het effect wel goed.

Vind hem ook niet slecht voor een consumenten cake, effect zie je vaak bij shells en zal moeilijk zijn om fatsoenlijk in een gewone tube te plaatsen met veel kleinere sterren.

Topper! Toch wel een zekerheidje. Volle boeketten, mooie en unieke kleuren combi's. Denk dat hier weinig mis aan kan gaan? :)

Back
Bovenaan