Freakavond - Bredavuurwerk - 27 november

Status
Niet open voor verdere reacties.
De datum is vastgesteld, de voorbereidingen zijn in volle gang.

Wij hopen dat jullie er allemaal bij zijn. Het gaat weer een top avond worden.

Vragen over de freakavond mogen in dit topic gesteld worden. Mailen mag ook; [email protected]

Tot de freakavond!

Freakavond event photo.jpg

Weidehek 2
4824AS Breda
0765419000

Een hint over de 'speciale kortingen'? Moet een stuk rijden dus kan ik overwegen of het de moeite waard is, buiten de gezelligheid natuurlijk :)

Een hint over de 'speciale kortingen'? Moet een stuk rijden dus kan ik overwegen of het de moeite waard is, buiten de gezelligheid natuurlijk :)

Het zijn specifieke aanbiedingen los van de freakkorting. Dus gewoon enkele producten voor een hele lage prijs. Natuurlijk kan ook er ook op deze avond (bij)bestelt worden met de freakcodes.

Heel de avond gaat de moeite zijn hoor. Je zult er zeker geen spijt van krijgen. Plus je maakt kans op vele prijzen met o.a. een vuurwerkbingo! Dat wordt lachen!

Nog dik een week en dan is het zo ver.

Wie gaan er allemaal komen?

Voor alle twijfelaars? Zorg dat je er bij bent, want er komen dikke eenmalige aanbiedingen, spectaculaire winacties, voor iedereen een goed gevulde goodiebag, hapje en een drankje, rondleidingen door de bunkers en veel gezelligheid.

Twijfel niet! :)

Ik ben een nepsupporter geworden ja, lekker op de bank, als het uitkomt. ;-)

Het was maar een geintje heujjj. Een bootcombi nog wel... wat grappig! Ik ben er klaar mee met het meereizen, jaren gedaan maar ik wil niet meer tussen de gekkies staan. Ik word oud :wink::D

Maar een keer niet gaan joh, RKC winnen ze toch wel van. Gezellig een biertje vatten met oew vuurwerk moaten!

Om de een of andere reden dacht ik dat dit op zaterdag zou zijn, waardoor ik niet zou kunnen. Nu blijkt het dus gewoon op de vrijdag te zijn, even kijken of ik wat mensen mee kan nemen.

Leuk om te horen dat er al een aantal bevestigd hebben dat ze gaan komen.

Wie komen er nog meer?

We zijn ook al wat leuke eenmalige aanbiedingen aan het samenstellen. Zijn er bepaalde producten die jullie graag als toffe aanbieding willen zien. Denk aan bepaalde royal, wolff, cafferata en broekhoff producten?

Sinds een tijdje studeer ik in Breda, ben dan vrij, maar denk dat ik die avond samen met me vrouwke naar Breda reis en even kom kijken.

Maar er mag dan ook gefilmd worden? In de opslag enzo?

Als het goed is tot dan!!

(Hoe was de middag vandaag overigens? Ik kon er niet bij zijn want ik had een andere afspraak :/)

Leuk om te horen dat er al een aantal bevestigd hebben dat ze gaan komen.

Wie komen er nog meer?

We zijn ook al wat leuke eenmalige aanbiedingen aan het samenstellen. Zijn er bepaalde producten die jullie graag als toffe aanbieding willen zien. Denk aan bepaalde royal, wolff, cafferata en broekhoff producten?

Ik heb nog wat te besteden met een beetje geluk.
Ik laat me in ieder geval graag verrassen, maar zou het persoonlijk leuk vinden als er nog iets gedaan zou kunnen worden met de final fate (?)

Als de sinterklaas viering op mijn werk volgende week niet teveel uitloopt ben ik volgende week aanwezig! Ben benieuwd wat we kunnen verwachten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan